• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta GTG - officiell tråd!

Joergen

Omega
Äntligen en GTG där vi kan garantera Tyska ur. Knepigt att finna risfria krogar med ledigt sidutrymme i Norrköping. Även om staden är helt komplett i övrigt. Vi jobbar på det.
 
Tyckte såhär en månad senare (ursäkta för inaktivitet) att mitt namn nämndes i och med krögarsvängen? Är uppdraget mitt att hitta en passande lokal där vi kan ha en GTG framöver eller? :cigar: :nailbiting::D
 

tissoter

Audemars
Forever alone gtg i östg....
6cVpn8d.jpg
 
Far borja med att be om ursakt! Fick ju aran att ordna upp en GTG i den vackra industriella storstaden Norrkoping... Problemet nu ar att jag fick jobb nere pa Kreta sa det blir tyvarr lite svart for mig att styra upp detta... Forutsatt att ni inte vill ta en weekend nere pa kreta? ;) Har inte varit sa aktiv de senaste manaderna sen sista inlagget jag skrev, blev av en slump jag fick jobbet sa det blev en hel del att styra med...
 
Så får bidra med 2 bilder från arbetsplatsen, kanske suget blir för mycket så ni kommer ner? ;) ☀️
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    146.5 KB · Visningar: 81
  • image.jpg
    image.jpg
    120.1 KB · Visningar: 80
Topp