• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta GTG - officiell tråd!

virrooo

Audemars
2-Faktor
Ja, det kanske vore bra. Jag är fostrad på ett forum med strikt skapa-ny-tråd-hygien, fanns det en tråd som funkade skapligt gjorde man inte en ny. Punkt!

Jag ska hälla upp en single-malt för att skaffa mod, så blir det nog en specifik tråd under kvällen!
Haha det är iofs sant :) Tror bara att den här är mer östgöta-mys så folk tenderar att ha mindre bra koll på de spontana GTG-er som styrs upp här. Jag håller dig i handen mentalt!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jag kan inte den 13:e. Men inför kommande GTGer... skulle jag tycka att det vore kul om det kombinerades med besök på skolan i Motala och lite "undervisning" av någon elev eller klockintresserad? Det hela kan sedan övergå till regelrätt konsumtion av vuxendryck och mat med tillhörande klocksnack på något ställe. Det kanske är svårt att få "tillstånd" att dra dit en brokig skara klocknördar om inte någon lärare där är medlem här.
 
Topp