• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

”Ny”inkommet

maxmol

Panerai
Snyggt bumpat grabbar!
Hade vart kul o veta har maxmol kvar beatern eller har den fått gå?

Jodå, hon sitter säkert kvar i lådan. Har klarat sig genom många förändringar.

Omega eran

ymude6ej.jpg


Quartz eran

6agyve2y.jpg


Sågs också festandes med massa andra dykare på förra GTG:n i Uppsala.

vanuduse.jpg


Har dock inte på mig den idag. :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
En jävlit bra klocka. Då dottern lagt beslag på min :wtf:, funderar jag på att få tag på en kvarts, faktiskt. Gillar dom helskarpt. GRATTIS!
 

Johan M

Cartier
Det där är en bra kombo! Jag köpte först min speedy och året därpå min SMP. Jag tycker inte att ni skall oroa er för repor i plexit på era speedys, de är lätta att polera bort på egen hand.
 

maxmol

Panerai
Sjukt härligt att få massa glada tillrop ett år senare. Men som sagt. Har inte flippat den och den kommer agera optimal sommarklocka även denna säsong. Kan posta lite beach bilder nu på midsommar. ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Vilken mysig tråd! Småprat, gemyt och en skön bump i mitten. Blir av någon anledning väldigt sugen på att både kö.

Quartz bond smp:n verkar ta fram folks bästa sidor. Lite som en kall norrlands guld i en reklamfilm. Ingen snordyr, sällsynt like-jägar-klocka, utan bara en skön klocka som grabbar gillar och får vara sig själva med en stund.
 
Topp