• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Nedro

Panerai
2-Faktor
En skön morgonbild iom att vi låg på sida 2
 

Bilagor

  • IMG_2419.JPG
    IMG_2419.JPG
    70.4 KB · Visningar: 58

Stefan S

Patek
2-Faktor
Spottade en Speedy på nya jobbet idag och fick faktiskt under lunchen kommentarer om min. Samtidigt som jag fick reda på att Rolex bäraren som kommenterade den även hade en Speedy hemma.
Känns som en dussin klocka, numera vanligare än Daniel Wellington av de jag lyckats spotta. :p
Har inte spottat en Speedy sedan Tyskland i somras tror jag, ser jag något av intresse hemmavid så är det oftast en Breitling. Men det är ju i Göteborg det.
 

atco

Omega
Är på jakt efter en begagnad 3570.50. Vad är ett rimligt/bra pris och är det något speciellt man ska tänka på vid köp?
 

DrFlex

Cartier
Efter lång tid med funderande om vilken version jag skulle ha så kom dagen till slut...
idag blev jag stolt ägare av en Speedy och måste ju dela med mig här på tråden.
Klockan har figurerat mer än en gång här på tråden då tidigare ägare är medlem här men nu är den min!
IMG_5153.JPG
 

Klockan

Omega
Snygg! Vilket modell nr är det du köpt?
Efter lång tid med funderande om vilken version jag skulle ha så kom dagen till slut...
idag blev jag stolt ägare av en Speedy och måste ju dela med mig här på tråden.
Klockan har figurerat mer än en gång här på tråden då tidigare ägare är medlem här men nu är den min!
IMG_5153.JPG
 

Klockan

Omega
Vad man ska tänka på kan du läsa om i min tråd där jag rådfrågar om min Dark Side.

Priset ska ligga runt 20-23 (ej reduced) om jag inte minns helt fel (några månader sedan jag letade speedys)
Är på jakt efter en begagnad 3570.50. Vad är ett rimligt/bra pris och är det något speciellt man ska tänka på vid köp?
 
Topp