• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DrFlex

Cartier
IMG_3022.JPG
Sitter och väntar på att frun ska landa.
 

Th...

Omega
En fråga till er Speedmaster experter. Hur mycket ska man egentligen dra upp klockan. Står i instukrionen att man ska citat "dra upp den till stopp (DRA INTE FÖR HÅRT)"
Jag har dragit till den börjar gå trögt men aldrig till något stop? Hur många varv drar man upp ca när den stannat?
Tack
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
En fråga till er Speedmaster experter. Hur mycket ska man egentligen dra upp klockan. Står i instukrionen att man ska citat "dra upp den till stopp (DRA INTE FÖR HÅRT)"
Jag har dragit till den börjar gå trögt men aldrig till något stop? Hur många varv drar man upp ca när den stannat?
Tack
Varv beror på hur man drar upp det. Jag rullar pekfingret under och tror det är 50-60 gånger. Men tro mig du känner ett definitivt stopp. Bara att vrida tills det inte går mer.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Är det någon som funderar på att plocka ut sin Speedy Tuesday i London? Verkar som att man får plocka ut den för engelskt pris där, vilket är 4100 pund.. Man sparar ju onekligen några kronor.
 
Topp