• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

sjukt att man inte hittar en ända wristshot bild på den nya speedyn med fake patina.. hå
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 13.14.08.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.32.43.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.34.40.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.35.40.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 15.30.53.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.33.38.png
Skärmavbild 2017-03-23 kl. 12.31.54.png
Såg betydligt bättre ut på produktionsbilderna :/
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Har dessvärre inte hunnit med läsa igenom alla släpp från Omega men är 60 års jubiliemum modellen släppt?
 

Grundström

Breitling
Någon som vet/tror sig veta om/när omega ändrar sina listpriser på speedy? Kanske dum fråga men antar att det betyder att en ny speedy hos AD från 2016 går upp i pris också?
 

Jackee

Omega
Var in idag på Rob Engström för att kolla vad de visste om nya Speedmastern. Just nu visste dom ingenting, men nästa vecka räknade de med att ha mer information.
Det verkar dessutom som att Omega har slutat att tillverkare FOIS. Då Rob Engström inte har lyckats fått tag på någon ny sådan.
 

alfie

Cartier
Var in idag på Rob Engström för att kolla vad de visste om nya Speedmastern. Just nu visste dom ingenting, men nästa vecka räknade de med att ha mer information.
Det verkar dessutom som att Omega har slutat att tillverkare FOIS. Då Rob Engström inte har lyckats fått tag på någon ny sådan.
Va inne på Huke i Malmö idag, dels för att plocka upp min speedy men även för att gaffla lite om de nya släppen från Basel. Beskedet jag fick var att trilogi klockorna kommer att delas ut till ADs av Omega baserat på hur marknaden är i de olika länderna/städerna. Så han kunde inte svara på om dom fick in eller inte.
Luddigt svar men det var det jag fick.
 

b0rg

Omega
Vilken modell tycker ni jag ska välja och varför? :)
(Utgå från att båda klockorna kostar ungefär samma i inköp)

:omega:
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2017-03-27 kl. 13.09.25.png
    Skärmavbild 2017-03-27 kl. 13.09.25.png
    134.5 KB · Visningar: 50
  • Skärmavbild 2017-03-27 kl. 12.57.47.png
    Skärmavbild 2017-03-27 kl. 12.57.47.png
    72.2 KB · Visningar: 52

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Var in idag på Rob Engström för att kolla vad de visste om nya Speedmastern. Just nu visste dom ingenting, men nästa vecka räknade de med att ha mer information.
Det verkar dessutom som att Omega har slutat att tillverkare FOIS. Då Rob Engström inte har lyckats fått tag på någon ny sådan.
Vet att Eriksons Urhandel hade inne en FOIS för ett tag sedan, pröva slå dem en signal vetja!
 
Topp