• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Lyden

Panerai
IMG_3215.JPG

Vem är ägaren till denna?!
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Skulle tro att det är samma, ganska säker på att det är samma som i annonsen. Ingen chans @gabban att du kan ta någon bild i bättre ljus så vi kan se den lite bättre?
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
4:e dagen på speedy-week med ännu ett natobyte. Känslan än så länge är att jag inte skulle ha några som helst problem att vara owg med speedyn, men det är ändå skönt att man inte behöver vara det. Något vattentätt komplement är väl det man "behöver".
BbJP4Yd.jpg
 

TompaC

Rolex
2-Faktor
Beundransvärt! Själv ballade jag ur redan i onsdags, suget efter min nyinskaffade vittavlade Royal Steel blev helt enkelt för starkt. Kanske inte värdig att vara med i denna tråd :confused:
Då speedyn är mitt senaste nyförvärv så är det kanske inte så konstigt att den följer med mig konstant:D. Min egna royal steel ligger i sin lilla ask och suktar efter dagsljus.:pompus:
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Beundransvärt! Själv ballade jag ur redan i onsdags, suget efter min nyinskaffade vittavlade Royal Steel blev helt enkelt för starkt. Kanske inte värdig att vara med i denna tråd :confused:
Precis som föregående talare så är speedyn det senaste jag köpte. Hade nog blivit svårare om man hade ett annat nyförvärv i lådan ;)
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Speedyn dras upp söndag kväll, ev bandbyte då också. På måndag morgon är den på och jag kommer att glo lyckligt på den. Tisdag givetvis också. Men jag grejar inte en klocka i en vecka när jag har dom andra tillhands. Använt tre av fyra sedan i måndags morse. Men på (den hypotetiska) frågan om jag bara fick behålla en enda klocka så måste svaret bli Speedyn och detta är ju KS mysigaste tråd :)
 

Grundström

Breitling
Tänkte byta till natoband på min speedy i helgen. Någon som har tips? Göra själv eller bättre att be återförsäljaren? (De sa att de gärna gjorde utan kostnad när jag köpte den)
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Tänkte byta till natoband på min speedy i helgen. Någon som har tips? Göra själv eller bättre att be återförsäljaren? (De sa att de gärna gjorde utan kostnad när jag köpte den)
Inga problem att göra själv. Om det är senaste reffen har du verktyg i boxen dessutom. Om du känner dig osäker så kan du ju gå till återförsäljaren och be att få se när han gör det, men det är inga konstigheter alls. Du kan tejpa undersidan av luggarna för att det inte ska bli några märken.
 
Topp