• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1år som medlem och 500st inlägg! - Liten auktion för BCF

Jimpa

Panerai
Med ett år och 500 postade inlägg så tänkte väl jag oxå skriva ett inlägg och kasta iväg en liten uppmuntran för barncanserfonden. Även om mina inlägg mest varit trams då jag fortfarande är rätt lost på urverksnummer, hur många juveler det är i en sub osv .... Men jag är självklart sugen på lära mig mer och kommer så göra i ett livslångt klassrum kallat Klocksnack. Sköna vänner här inne, antagligen för att ni delar min vardag med mig och minna klockor. Och så även med nära o kära minnen jag har när jag tog bilderna, ofta när jag stått och grillat i solen, eller runt en god öl i Berlin, Mexico eller Kroatien. Ni vet hur det är. Fredagstråden , speedytråden för er med dom skönheterna, och ständigt nya lockande klockor att införskaffa. Underbart även med humortråden, dokumentärtråden m.m. tack för att ni finns och gör detta till en frizon i vardagen.

Jag tänkte köra en budgivning på lite klocklektyr som jag fått via GTG m.m. Passar perfekt nu att läsa i sommarsolen med ett glas läskande till! pengarn går oavkortat till barncanserfonden. (Ingen värsting auktion men jag vet att ni är givmilda)! Kör 25tim framåt. Från kl12:00 nu till imorgon och så dubblar jag den summan som blir vinnande budet.

IMG_20160606_110224346.jpg
IMG_20160606_110217276.jpg
IMG_20160606_110211061.jpg
IMG_20160606_110207188.jpg
IMG_20160606_110214015.jpg
IMG_20160606_110819684.jpg
IMG_20160606_111050117.jpg


mvh jimpa
 

Jimpa

Panerai
Grattis @jabla ! stort tack för din givmildhet, och grattis till dom schyssta tidningarna att läsa lusen ur framöver! Skicka din adress i PM så ska jag posta paketet direkt. Tack för denna gången alla andra. Ses i KS vimlet. Updaterar med betalning till bcf här snarast med :) mvh jimpa
 
Senast ändrad:
Topp