• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1/2 OT Schipol, repris?

M021

Rolex
2-Faktor
Senast det begav sig blev det ju lite spontant med en AP lagom till jul, denna gång skulle det inte bli något, hade dock tänkt gå in hos swatch och bjuda mig själv på något roligt men det glömde jag bort efter att ha sprungit på denna,
begCybA.jpg
Iphone 5, €3999, inga konstigheter.. Stod och svor hur mycket pengar det är. Sedan insåg jag att jag förmodligen stod och svor åt något vi säkert har ett grannforum för där medlemmarna där står och svär över priserna i en Certina monter, kul bling dock!

Flyger mot sverige igen om 2 veckor, kan agera ombud på begäran :D
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Hoho, undrar hur det känns att ha degat €4000 för en telefon som är modern i ungefär ett år till... om ens det :D
 

M021

Rolex
2-Faktor
Ovanför stod en guldpläterad rakapparat, blir foto på den om två veckor ;)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Du kan väl kolla upp priset på ett par populära rolexmodeller och posta de här. Exempelvis Daytona 116520, GMT 116710, Sub 114060 och gärna även helgulds GMT 116718LN :)
 

M021

Rolex
2-Faktor
Vad jag minns går en 114060 på ca 5000eur, dom hade en på lager idag, Exp 2, 5500, OP 4400, Ym 1 Blur dial 7800, white dial 8300, hade inte tid med en.mer genomgående, som vanligt hade dom alla sky dweller på lager.

För de roliga rolex måste man över till F gaten, och igenom säkerhetskontrollen på vägen tillbaka, ingen bra.idé en eftermiddag i rusningstid, :)
 
Topp