• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1 500 inlägg och 5 klockor (många bilder)

Philippe Stern?

  • Lämna KS. För alltid.

    Röster: 34 16.6%
  • Byt nick till Fantomen och starta om på ny kula.

    Röster: 32 15.6%
  • Fortsätt precis som du gjort.

    Röster: 139 67.8%

  • Totala väljare
    205
  • Enkät stängd .

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Blev "fortsätt precis som du gjort". Karaktärer behövs.
Känner när jag läser din post att:

1. Du måste revidera din syn på gummi och aquanaut. Alternativet till gummi skulle vara ett custom läder-armband. Men aldrig stål.
2. Din chef verkar vara din idol och ett svin. Blir lite sugen på att träffa karln.
3. Du verkar helt sakna impulskontroll. Det betyder generellt att du är en bra människa. (Eller iaf en sån jag gillar).

Keep up the good work.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Sen några månader tillbaka tycker jag du är bland de konsekvent mest underhållande postarna på KS. Även kul att ha setts IRL hos Rob. För övrigt ska du ha en DD40 i gulguld eller platina, klart mest attityd
 
P

Philippe Stern

Guest
Å herregud!! 1500 alltså.. Men så är det ju.. Det går fort när man har kul!! Måste säga att i början så var jag väldigt nära att ignorera dig. Hade blivit min första "ignorant" i så fall. I backspegeln är jag glad att jag inte gjorde detta. Ditt inlägg med den textade "Hitlerfilmen" är nog faan det roligaste jag sett på KS. Förutom alla mina Fredagstrådar förståss..;-)
Appropå Sturehof.. @Philippe Stern Jag sitter där i skrivande stund. Kom hit och hälsa så jag får gratta dig för dina 1500 inlägg in person!!
image.jpeg
Fuck. Drog hem från jobbet kl 16. Hade lätt gått ner och träffat farbror annars. Jag jobbar typ 100 m där ifrån.
 

Rookien

Panerai
Inte dåligt jobbat på ett år, varken med inläggen eller dinkorna, grattis!
Day-Raten känns som klippt och skuren till dig.
Fick själv klämma o känna på en Day-Date platina förra veckan, en 36a..oh my god!!
DD platina är den ultimata klockan.
 
P

Philippe Stern

Guest
Helvete!! Då hade du ju inte hunnit särskillt långt när jag skrev mitt inlägg!! Gammgubben måste kolla KS lite oftare!! Hälsa Guran!!
Sitter jag inte vid datorn och har KS öppet på en flik så får jag ingen notis. Bara via mail om man PM:ar mig. Men tror den funktionen slutat funka när jag tänker efter. Måste kolla upp den. Sitter du kvar förresten?
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Platina är bäst när du skall sabrera förresten. Tåls att tänka på när nyår närmar sig... Ser fram emot filmen på det!
 
Topp