• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1 500 inlägg och 5 klockor (många bilder)

Philippe Stern?

  • Lämna KS. För alltid.

    Röster: 34 16.6%
  • Byt nick till Fantomen och starta om på ny kula.

    Röster: 32 15.6%
  • Fortsätt precis som du gjort.

    Röster: 139 67.8%

  • Totala väljare
    205
  • Enkät stängd .

Niklas

Rolex
2-Faktor
Grattis!
Underbart inlägg, även fast jag måste erkänna att jag många gånger funderade "vad är det där för tjomme?" när jag läste några av dina tidigare inlägg..
Men du växer och nu tar jag del av dina visdomsord med ett leende. Det tog helt enkelt lite längre tid för mig att klura ut dig.
Det börjar med bråk och slutar med kärlek ;)
Rock on Fantomen!
 
P

Philippe Stern

Guest
Kul att du trivs! Trist att du har en skräppatek med ful länk och ett käckigt 324 verk. Vi kan kanske bli vänner om du låter @jabla destruera skräpet.
Efter din felrättning på James Bondtävlingen har jag väldigt svårt att se att vi någonsin kan bli vänner. Det är en oförrätt jag tar med mig i graven. Har svårt att se hur du kan reparera den skadan. Ett steg i rätt riktning är att byta ut Friends of KS mot Fantomen.
 

rogart-63

Patek
Har inte hittat någon snygg länk till mobilen. Tycker den känns lite stor på handleden också. Mycket mer än 40 mm.
Ett snyggt läder till mobilen istället för länk kanske? Grattis till 1500 inlägg :)
post-1154-0-27853900-1445066233.jpeg
 

paradis

Audemars
Grattis till dina 1500 , ock många fantastiska klockor. Man kan inte trivas med alla, eller med så många som vi är här....Lycka till med flera nya / andra klockor....
 
P

Philippe Stern

Guest
Då har du uppenbarligen tappat stilen. Du beter dig ju nästan som folk numera. Det gjorde du inte tidigare.

Kul dock att du bättrat dig. Inbillar mig att du också har roligare på forumet idag än vad du hade i början. :)
Som du skriver - ren inbillning från din sida. Roa dig en mörk höstkväll med att gå tillbaka och läs mina inlägg. Då kommer du att förstå det missförstådda geniet.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Som du skriver - ren inbillning från din sida. Roa dig en mörk höstkväll med att gå tillbaka och läs mina inlägg. Då kommer du att förstå det missförstådda geniet.
Säkert bara jag som inte ser storheten i inlägg som dessa när du citerar folk som inte ens pratar med dig. Det var rätt usel nivå kan jag tycka.

Philippe Stern skrev:

Du är dock helt klart improved numera vilket är trevligare för oss andra. Tror att du själv är mer tillfreds med dig själv också. :)
 

xmb216bc

Panerai
Bara o gratulera till 1,5k inlägg. Du får fira sittandes i dödskallegrottans tron med en rejäl virre upphälld i Alexanders diamantbägare, innan du hämtar Excalibur för att gå ut o hugga dig lite ved. Gäller att använda grejerna till vad de är ämnade för;):D
 
Grattis Fantomen till 1500. Du har gett mig många garv, och jag gillar att garva:D

Lätta på lädret nu så din Chef blir stolt över dig;)


Peace!
 

Tärnan

Cartier
Tycker att du missat en svarsknapp: Är omogen, har starkt hävdelse- och bekräftelsebehov, saknar empati, har roligt men på andras bekostnad. Den knappen hade fått min röst.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jag såg dig direkt för den du är bakom masken... En skön filur som gärna får hosta ur dig 1500 inlägg till!
Blir det en DD så bjuder jag gärna på en dricklunch (ja, jag menar drick och inte brick) om jag kan få klämma lite. Eller f*ck it, bjuder på en dricklunch iaf för den goda insatsen hittills.
 
Topp