• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1 procent till Syrien

denjohan

Rolex
Pledge Member
Jag är kanske inte den enda här i forumet som blivit oerhört illa berörd av den katastrofala situation de syriska flyktingarna hamnat i. Jag kan inte åka iväg och hjälpa till, men jag kan öppna plånboken. Så jag bestämde mig för att skänka 1% av värdet på min klocklåda. Jag uppskattar min låda till ca 80000 i dagsläget, så 800 åkte in på Radiohjälpen i morse. Jag hoppas att några fler klocksnackare kan göra mig sällskap där. Jag kände att kan jag lägga de pengarna på klockor kan jag jävlar i det skänka också.
 

demondave

Rolex
Radiohjälpen och Rädda barnen har fått ett par SMS, några till ryms utan tvekan inom procenten. Fixar det, riktigt illa berörd av vad som händer, vad stängda gränser skapar och vad uppkammade brunskjortor i ett av världens rikaste och tryggaste länder säger. Men det är en annan topic på något annat forum.

Några kronor kan vi alla avvara, några kronor från många gör skillnad.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag och flera vänner har swishat till Kaveh Chamsai. Läkare på plats i Budapest som tillsammans med andra läkare och läkarstudenter köper kläder, skor, leksaker och medicin till flyktingfamiljer. Artiklar om honom finns bl.a. på Expressen, Metro och SVTs hemsidor.
 
Topp