Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

1 procent till Syrien

Diskussion i 'Lifestyle' startad av denjohan, 4 september 2015.

1. denjohan
    Trådstartare

denjohan Friends of KS

Jag är kanske inte den enda här i forumet som blivit oerhört illa berörd av den katastrofala situation de syriska flyktingarna hamnat i. Jag kan inte åka iväg och hjälpa till, men jag kan öppna plånboken. Så jag bestämde mig för att skänka 1% av värdet på min klocklåda. Jag uppskattar min låda till ca 80000 i dagsläget, så 800 åkte in på Radiohjälpen i morse. Jag hoppas att några fler klocksnackare kan göra mig sällskap där. Jag kände att kan jag lägga de pengarna på klockor kan jag jävlar i det skänka också.

Tao, willbur, Jensab och 20 andra gillar detta.
  2. Chami

Chami Friends of KS

Bra ide
    Skickade en liknande summa igår till en annan org

3. Jonte73

Jonte73 Friends of KS

Martin1977, joca och markusc gillar detta.
  4. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Radiohjälpen och Rädda barnen har fått ett par SMS, några till ryms utan tvekan inom procenten. Fixar det, riktigt illa berörd av vad som händer, vad stängda gränser skapar och vad uppkammade brunskjortor i ett av världens rikaste och tryggaste länder säger. Men det är en annan topic på något annat forum.

Några kronor kan vi alla avvara, några kronor från många gör skillnad.

Tao, AndyK, denjohan och 9 andra gillar detta.
  5. Bra gjort!
    2000 kr fördelade på flera organisationer via Aftonbladet, Expressen, UNICEF, Läkare utan gränser och diverse privata aktörer via SMS och Swish. @Pappi

Tao, Chami, mega och 2 andra gillar detta.
  6. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Jag och flera vänner har swishat till Kaveh Chamsai. Läkare på plats i Budapest som tillsammans med andra läkare och läkarstudenter köper kläder, skor, leksaker och medicin till flyktingfamiljer. Artiklar om honom finns bl.a. på Expressen, Metro och SVTs hemsidor.

Tao, Jensab, mega och 3 andra gillar detta.
  7. WBergdahl

WBergdahl Präst

Från:
    Sthlm - Bxl - Lund
    Tog 10% av lönen ist och skickade till Radiohjälpen och Rädda Barnen

Tao, Chami, mega och 2 andra gillar detta.