• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

10 000 likes firas med tävling.

Sjobedan

Rolex
Det var på kajen i Göteborg. En amerikan och en göteborgare står och resonerar.
-I staterna, skryter amerikanen, har vi ubåtar som kan vara under vatten i flera veckor och som till och med kan passera nordpolen under is.
-Deˊ vaˊla inget! Här i Götet har vi ett par fotbollslag som varit under isen i åratal.

Hehe...
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
image.jpeg
 

Björklund

Panerai
Kul tråd! Katt-vitsarna hörde jag ofta när jag hängde i Borås för länge sedan. Varifrån kommer de egentligen?
Bjussar på en till:
Katt åt glödlampa - lös i magen
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Man får väl börja med att gratulera!

Jag kläckte ur mig en, helt sonika, som en raggningsreplik i helgen. Var på en fest där det var väldigt skön blandning på utklädnaderna på folk, varav två tjejer var utklädda till hajar. Nu jävlar tänkte jag och klev fram till dem. Båda står tysta. "Nämen, fan vad tysta ni är. Är ni sådana, TIGER-hajar eller?". De sade inte ett ord. Bäst var väl det, jag har ju sambo!
 
Topp