• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg - 1 tävling!

wundlander

I know I look great in my Mustache
Trodde aldrig att stunden skulle komma då jag träder in i 1000-inläggsklubben. Ni kände kanske hur jorden rubbades ur sin bana för en liten stund sen? Det var jag.
Över till tävlingen.

Ni har nu chansen att vandra i stilbildarens fotspår och vinna ert eget NATO I BILANTENNEN-KIT!

buntnato.jpg


Så här jävla fantastiskt kan det se ut:
2014-01-28%2009.45.41.jpg


Men det tar inte slut där. Om ni tävlar nu kan jag avslöja att detta ger mer än bara en fantastisk look åt dig och ditt fordon. Det är dessutom en mycket effektiv nato-blekare. Redan näst-nästa höst kommer ditt nato att ha uppnått en något ljusare nyans och därmed försköna vilken klocka som helst.


Allt du behöver göra är att svara på frågan:

- Vilken är din favoritfärg?



För att vinna krävs det att din favoritfärg överensstämmer med färgen på bandet. Genom att delta i tävlingen intygar du att du äger/har tillgång till ett fordon. Tävlingen avslutas i morgon, torsdag, någon gång efter lunch. Vinnaren kommer att lottas fram bland de rätta svaren genom en högst osäker process som ej granskas av någon inspektion.
 

egbert

Panerai
Öhhh, röd tror jag.
Och en fråga: Min bil har ingen klassisk antenn, bara en hajfena på taket.
Några bandblekartips från mäster?
 

aljung

Panerai
2-Faktor
För dig kan min favoritfärg (till torsdag någon gång efter lunch) vara RÖD (kan ej garantera att detta gäller efter tävlingens slut).

Grattis till 1000!

PS Det röda natot skulle matcha min vinröda Saab mycket bra ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Röd såklart. :) Min gråtrista ford skulle må fint av en färgklick i antennen.

Grattis till att ha spenderat ohemult mycket tid på forumet!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis till 1000 inlägg och till den hittills roligaste tävlingen!

På favoritnatofärg svarar jag koppar/bronsaktigt brunt. Har ännu inte hittat nån som säljer den färgen men tar gärna emot tips.

Edit: när jag tänker efter är det ju den färgen ditt röda nato kommer att få efter ett år på antennen :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GRATTIS till 1000 inlägg wundlander :wideyed: bra jobbat! BlåMetallic som den i subben och den senaste tavlan jag satt in i YM!
 
Grattis till tusen!

Självklart är min favvofärg RÖTT, och givetvis skulle ett sladdrigt nato passa perfekt i antennen på min RÖDA Volvo 945!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Grattis till tusen inlägg, ligger några timmar bakom det. Bra jobbat!
Min favoritfärg är blå, så en kontrast till min vardag med ett rött band hade inte skadat ;)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Guld! Allt annat är inte färger utan nyanser....

...hade ju varit det stekiga svaret.


men jag får lov att diskvalifiera mig genom att säga blått!

Grattis till 1000!!
 
  • Like
Reactions: ace

Palenkovich

Patek
2-Faktor
1000, bra jobbat! Favoritfärg får lov att vara cerice.. Eller kanske aprikos.. Eller.. Äh, det kan man väl inte döpa färger till!
Jag säger rött!
 
Topp