• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg av tveksam kvalitet - det måste firas

Snårtas

Rolex
På något sätt har jag nu passerat 1000 inlägg på detta fantastiska forum!
Egentligen är titeln på tråden missvisande, kvaliteten på mina inlägg har varit jämn och låg :) Jag suger mest åt mig av den enorma kunskap som finns här och bidrar själv förhoppningsvis med bra stämning både på forumet och på GTG i köttrymden.
Nog snackat. Nu är det tävlingsdags. Klocklådan är full - av vaddå?
Nyförvärvet får inte plats. Den som kan tala om vad som finns UNDER locket vinner den mycket eftertraktade "KS-registreringsskylts-dekalen" som ligger på locket.
1 poäng för rätt märke, ytterligare 1 poäng för rätt modell. Det finns 6 platser i lådan, högsta möjliga poäng är alltså 12.
Tävlingen avslutas på söndag 31 augusti vid midnatt. Eftersom jag då är på semester vid Medelhavet så är jag antagligen på lyset och kommer inte orka avslöja någon vinnare förrän måndag morgon...
Sullstrom är diskad, för han har sett innehållet live. Sorry Stefan!
Lycka till!
image.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Rolex subc, tudor sub, jlc master control och en s&s, royal steel kanske? Rimligen en beater också, seiko såklart, och en gammal ärvd omega. Fint nytillskott!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Grattis till inläggen och dundergrattis till din sjukt fina 1675 nipple dial.. :)

Hoppar nog över tävlingen då min fantasi känns ur form just nu... :p
 
SubC, Royal Steel, Master control, Ray, TAG av nåt slag.
Sista har jag ingen aning om vad det kan vara men hugger till med en vintage Seamaster.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

cab

Audemars
2-Faktor
Grattis till 1k!

Rolex DJ, Rolex SubC, Omega Speedmaster, JLC Reverso, Rolex DD, AP RO
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Grattis till tusen, tänkte ge mig på ett försök baserat på din signatur ;)
Rolex Submariner, Sjöö Sandström Royal steel classic(När jag sökte bilder på SS kom din recension upp :angel: ), Orient Ray, JLC, Tudor oysterprince, Omega Seamaster.

För övrigt, skulle jag råka vinna så måste jag avsäga mig priset då min sambo inte skulle bli glad om jag drog hem ytterligare en pryl ;)
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Fan, äntligen en tävling som man har chans att vinna på så får man inte delta! :(

Grattis till 1000 och till GMT:en Snårtas Ska bli kul att få känna på den!
 
Topp