• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg: BCF Auktion

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Kamrater,
Nu var det min tur att få äran att vara en del av den fyrsiffriga-klubben. 1000 inlägg alltså.

Egentligen inget att hänga i granen, ni är många som har betydligt fler och bättre inlägg, men jag kan inte låta bli att se det som någon slags milstolpe. Tusen gånger har jag skrivit något klockrelaterat på internet. Sjukt egentligen. Men fan så roligt!

Resan började när jag registrerade mig den 3e Januari 2015. Jag hade länge funderat på att köpa en schysst klocka och googlade mig till Klocksnack.se. Skapade denna tråd och vips så var man fast, plötsligt var klocksnack.se den sida som jag besökte mest och given startsida i webläsaren.

Klocksnack har givit mig så sjukt mycket mer kunskap och glädje än vad jag hade kunnat åstadkomma på egen hand. Vissa av er medlemmar har jag även fått äran att dricka öl och klämma på klockor tillsammans med. Ni vet vilka ni är - ni är grymma.

Nu vill jag på något sätt ge tillbaka. Det är inte mycket men det är en bok som betytt mycket för mig som ny klocksnackare och en hel del kunskap och inspiration har hämtats från den.

Boken ni kan buda på heter "100 kultklockor" och allt från Casio till Patek Philippe finns med i boken. Boken är i mint condition. 100% av intäkterna skänks oavkortat till barncancerfonden.

Regler:
Budgivningen håller på till den 22 Februari 2017, klockan 21:00.
Startbud är 1 SEK.
Bud efter klockan 21:00 kommer ej att räknas och det är KS-klockan uppe till höger som gäller.
Bud skrivs i denna tråd.
Vinnaren skall skänka det vinnande beloppet till Barncancerfonden här.
När detta är gjort skall vinnaren skicka ett kvitto på inbetalningen till mig via PM samt sin adress.
Jag skickar boken med posten. Frakten står jag för.

Lycka till! :)
unnamed (19).jpg

unnamed (18).jpg

unnamed (20).jpg

unnamed (17).jpg
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Bumpar lite snyggt mitt på sista auktionsdagen:
350kr är vi uppe i just nu. Snyggt! Kan vi samla in mer till bcf tro?
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Tack för visat engagemang!
@DrSbaitso riktigt roligt att du budade vidare trots att du var ohotad segrare. Grattis till boken och fint gjort för en bra sak! :) Du har PM.
 
Topp