• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg och en tävling.

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jaha, då var det min tur. Jag har varit medlem här ganska länge och minns när det inte var fullt så mycket aktivitet här, men det har ändrats med rasande fart! :)

Det har tagit ganska lång tid för mig att komma in i 1000 klubben och jag hoppas att jag har gjort det med någon typ av värdighet, dvs att inte allt jag har postat har varit skit!

Jag vill tacka forumledningen och medlemmarna för ett bra forum som framförallt är hjälpsamt även om man får lite skäll ibland. Ett extra tack till China yonsson mfl som tar sig tid att svara på frågor när man har varit helt novis.

Tävlingen är kanske enkel, kanske svår. Den går ut på att man ska skriva i tråden 3st klockor som jag äger. Gör fler än en person det så lottar jag fram vinnaren. Skriver man tex Omega Aqua terra med blå tavla så får man en större lott än om man bara skriver Omega :)

Vinnaren erhåller denna bok:
CIMG4460.jpg
 

svesam

Rolex
Breitling Superocean Steelfish (ljus dvs den snygga :))
Victorinox Divemaster 500 (mörk)
Casio Tough Solar G-shock (svart/gul)

Grattis till 1000-klubben, hyllan nästa ;)

/Daniel
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bra jobbat! Grattis till att ha lämnat pizzaträsket.

-Breitling superocean steelfish- ljus tavla (mumma)
-Seiko Chronograph med mörk tavla.
-Victorinox divemaster 500 med mörk tavla (inte ska du använda den mer än stålfisken!!!!!!)

/Tobbe
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis och snyggt jobbat.

Gissar på:
Breitling superocean Steelfish. Ljus tavla. Röd text.
Victorinox 500 Divemaster Svart som synden.
Avslutningsvis G shock modell svart Though solar

Må fint
 

BOTL

Panerai
Jag har varit med alldeles för kort tid för at ha koll på dina klockor men vill ta tillfället i akt att gratulera till milstolpen!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Det var ju inte så hemskt mycket drag i den här tråden, man är väl inte mer populär helt enkelt! Jag borde kanske lagt upp en bild på en Rolex. ;)
Jag drar en vinnare imorgon boys!

Ta det inte så......det är inte lätt att vara Breitling -fan på det här forumet men det är sånt man får leva med!
Fortsätt med ditt läsvärda postande upp mot hyllan och nya upplevelser:cool:
 

Gurkan

Cartier
Det var ju inte så hemskt mycket drag i den här tråden, man är väl inte mer populär helt enkelt! Jag borde kanske lagt upp en bild på en Rolex. ;)
Jag drar en vinnare imorgon boys!

Grattis till tusen! Själv korsar man väl den gränsen 2020 nån gång:) Jag tycker du är en som gör forumet. Informativa, bra och alltid trevliga inlägg!

Känner dessvärre bara till din SO med vita tavlan, f.ö den som fick mig att själv lägga till en på att köpa listan:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag ber om ursäkt att jag missade tråden din, men jag tycker du är cool. Stort GRATTIS till 1000 inlägg och GRATTIS till 1000-inläggsklubben!

Breitling Superocean stålfisk ljus tavla
Casio G-Shock (svart+gul text)
Seiko Chronograph Automatic på trefärgat Nato.
 
Topp