• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg och ett tacktal.

Simpatico

Rolex
Hallo gott folk.
Då var det dags för mig att denna fredag passera över den här gränsen på 1000 inlägg gå upp på scenen och framföra mitt tal.
Tror nog att dessa inlägg mestadels har varit glada tillrop, synpunkter från läktaren och en och annat foto som med
god vilja kan kallas modern konst i oskärpa med tillhörande vibration.

Först ut vill jag tacka forumspatronerna för allt jobb, meckande och slit ni gör i kulisserna. Stort tack @daviden, @Denke och @Spencer66.

Därefter vill jag tacka allt folk här inne som skapar trådar, skriver, delar, tar ibland helt makalösa foton, utbildar och tillför detta levande forumet.
Det är ni som gör och för trådarna framåt. Helt fantastiskt.

Vill passa på att tacka @andheg, @Ernesto och @cheepo63 @virrooo för att ni lät mig köpa dom här underbara klockorna:

Ingen kul tråd utan bilder.
Rolex 6480.
IMG_0527.JPG


Omega De Ville.
IMG_0476.JPG


Vostok NVCh 30atm
IMG_1792.JPG


Tudor 94110
IMG_2031.JPG

Tack till allt folk som man träffat i samband med GTGs och även på diverse luncher.

Tyvärr så har jag dåligt med uppslag till tävlingar så det blir i all enkelhet ett bidrag till BCF från mig inom sinom tid.

Kommer med spänning att följa formet och alla trådar så vi ses där.
Mot 1500 nu.

//Simp

Till slut: - "Plexi has soul".

Ta hand om er och trevlig helg.
 
Topp