• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg och tävling

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Klocksnack är ett skönt ställe. Det som gör det så skönt är den ofta lättsamma stämningen som råder. Tack till alla medlemmar och ledningen.
Jag har passerat 1000 inlägg och vi kör en försenad tävling.

1, Vad kallas en skolmatsal i Göteborg?
2, Vad kallas en trappuppgång i Göteborg?
3, Vilket är godast havskräftor eller insjökräftor?
Den som först svarar alla rätt vinner:
ghycn6fl.jpg

(eventuell vinstskatt betalas av vinnaren)

"Deltävling"
Den som bäst behöver en Seikobox motiverar varför och "vinner" den här:

GFXM6FQl.jpg


V9yAtvvl.jpg


IxX1Safl.jpg


Lycka till!
 

Vicnic

Omega
Grattis till dina 1000 inlägg! Här kommer mitt väl genomtänkta svar till dina kluriga frågor:bookworm:
1. Vet ej. :banghead:
2 Vet ej. :banghead:
3. Havskräftor såklart!
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Grattis till 1000-inlägg!

1) Ingen aning
2) Ingen aning
3) Havskräftor...trots att jag är uppvuxen med eget fiske av "riktiga kräftor"......;):D
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Bamba heter det ju i Märsta också, påstår min sambo... Inser att jag är för sen till tävlingen, men hade ändå gillat Seikolådan... Grattis till 1000 inlägg!
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
image.jpg
Stort tack @tim ur länk för paketet du är välla en go gûbbe! Han skickade även paketet utanför Sveriges gränser:) Vi hade en överenskommelse att jag skulle sätta in portot till BF. Jag har lärt mig att man skall skänka pengar i tystnad. Men jag hoppas att flera kan bidraga med detta förslag dvs skänka porto kostnaderna vid eventuella vinster.
image.jpg
 
Topp