• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000-inlägg Rolex Godis x2

calzone

Vacheron
Äntligen !, Har varit sjukt svårt att hålla sig ifrån att inte skriva på KS kan jag säga, Känns ungefär som att sitta bakom galler :p. Stort tack till Jakob.dala för 5513 äntligen har jag en årsklocka :D, Efter att den vandrat mellan många händer och GTG's i stockholm med svettiga händer så hamnade den tillslut i sitt rätta hem ;), Fick även hem en 16030 ifrån 86/87 men Chefen tror de är en 86:a skit samma varför ska man ha 2 års klockor ? :p, Den är servad har äkthetsintyg och 12 månaders garanti :D, Nu ska vi bara styra upp en länk till 5513 så det blir ordning i torpet ;), Måste säga att båda två känns bra på handleden och jag är super nöjd. Nu ska jag njuta känns helt sjukt att plötsligt bli ägare till 2 Rollar samma dag !. Se vad KS har gjort med mig !!!


DSC_0099_zps2187db3c.jpg



DSC_0151_zpsa323a313.jpg
DSC_0164_zps9e87f500.jpg
DSC_0173_zps53e92c47.jpg
DSC_0177_zps8d104330.jpg
DSC_0182_zps272d9168.jpg
DSC_0187_zpsfbfa6450.jpg
 

Rille

Rolex
Stort grattis till dig.
Riktigt fina klockor du fått tag i, att det är en årsklocka gör det ju helt perfekt.
Hoppas ni håller ihop länge:)
 

jabla

Sarlacc
2 Rolex på en gång + 1000 inlägg! stort grattis.
Du får väl köra SUB på Jubilee så länge :)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sweet, kul att du äntligen fick en födelseårs-Rolle och sen en Datejust på toppen av det, not bad, not bad at all :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Trevligt å grattis till ett par fin-fina klockor!

Den där .dala är en bra klock-langare... Han hookade ju upp mig oxå med en schysst 5513 nyligen. ;-)
 
Topp