• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg ska ju firas med tävling och ny guldklocka!

cab

Audemars
2-Faktor
Fint! DD är riktigt hett, börjar fundera på om det är hälsosamt att jag nu lever utan en. Var kommer ditt spänne ifrån? Ser lite skumt ut.
Satt på ödle-strapet som följde med i köpet. Tackar för att du är uppmärksam. Skickar en bild till dig så du kanske du ok:a eller döma ut så jag kan köpa ett annat isf.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Satt på ödle-strapet som följde med i köpet. Tackar för att du är uppmärksam. Skickar en bild till dig så du kanske du ok:a eller döma ut så jag kan köpa ett annat isf.

Eller lägger du upp den i en separat tråd. Jag sitter inte på facit men tycker den ser fel ut.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
17,54

Grattis till 1000! Och till en jäkligt snygg klocka.
Gillade den bäst på mocca bandet. Ser lite tuffare ut.
 
  • Like
Reactions: cab

JaTack

Rolex
2-Faktor
Bra jobbat och grattis till ett fint köp. Rolex och guld är två saker som går väldigt bra ihop, hoppas att spännet är ok!
 
  • Like
Reactions: cab

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Grattis till nya klockan, ser riktig snygg ut på banden :) 1000 inlägg till och du köper ännu en DD eller? :p gissar på 17,9cm
 
  • Like
Reactions: cab

Axwell

Omega
grym! Grattis till 1000-inlägg också! :D och angående handleden.. tjaa, vi höftar väll till på en 16,9 cm!
 
  • Like
Reactions: cab

Wi

NLA
2-Faktor
Mycket fin! Älskar visare och index på denna. Gratulerar.
Btw, din handled är 15,4cm
 
  • Like
Reactions: cab

Randel

Cartier
Stort grattis! DD är ju så vansinnigt vackra, jag behöver verkligen MER av den här typen av inpirationstrådar för att knuffa mig närmare och närmare köp-avgrunden :D

Din handled tror jag för övrigt mäter 16,45cm.
 
  • Like
Reactions: cab
Topp