• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000-inlägg. TÄVLING!

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jahapp. Då har jag varit tillräckligt nyfiken för att nå upp till 1000 inlägg.

Tänkte köra en tävling. Den som vinner får en present hemskickad.

Vad var mitt nick innan Ernesto?

De tre första som svarar rätt kommer att få svara på en utslagsfråga, den som svarar rätt först VINNER! Jag är enväldig och opartisk domare.

image.jpg


(Tävlingen pågår till 15:00)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Om jag inte är helt ute och cyklar så hade du ett annat nick mellan Naeslund och Ernesto, kan bara inte komma på vad det var... men jag kan minnas fel också :/
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Grattis till tusen, grattis till konkas men nu till de viktigare frågorna; Varför bytte du nick och varför säljer du hela ditt bohag på k&s? :D

Jag ville inte ha mitt namn som nick och gillade Guevaras klockval så jag körde på det. Ja, bohaget då...? Jag har mer eller mindre haft samma storlek på saker och ting i flera år. Ser hellre att kläderna används av någon istället för att de bara hänger i garderoben :)
 
Topp