• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000-inlägg tävling

Andsan

Rolex
Faktum är att jag har sett Rolex 93150 länkar i fruktansvärt skick där metallen nästan har försvunnit helt och knappt håller ihop :(. Jag har förklarat mig ingen mening att starta en onödig konflikt som inte leder någonstans. Du ser själv hur många som vill ha länken så gräv ner yxan nu ;)

Jo,men bara om jag slipper se sådant skit igen ;)

/Anders.S
 

calzone

Vacheron
Tävlingen är avslutad, Dragningen är avgjord. Vinnare är theargonaut !, Stort Grattis till dig :D, pma mig din adress så lägger jag vinster på lådan imorgon.
 

Wollen

Mao
2-Faktor
1000 kvalitetsinlägg ;)

Postar (dock endast pga jag vill sälja den till förmån för KS BCF)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Danielle

Panerai
Toppen tack! Ser dock gärna att du skänker den i denna tråd istället https://klocksnack.se/threads/klocksnacks-eviga-”pay-it-forward”-tråd.7521/ , då jag inte har någon klocka att använda den på ;)
Seikoman87 ska du skänka den i skänka den i Klocksnacks eviga ”pay-it-forward”-tråd så vill jag att du sätter den direkt på on hold till mig då jag vill verkligen ha den. Har även en sak att skänka efter mig ”pay-it-forward”-tråden. :)
 

P-A

Sir Spamalot
jag vill också ha den :)
Eller kanske den andra saken du har, lägg upp det i tråden någon gång då! :)
 

TKVF

Panerai
Varför aldrig någon som ger bort ett 22mm? Har i dagsläget ingen klocka som behöver ett 20-band. 1000 poster, Grattis till en ny nivå. Ligger på 500 cirka själv.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Eftersom du äger länken nu så får du bestämma hur vi ska göra theargonaut :p, Vill du att jag postar den till Danielle eller ska jag lägga ut den i skänkes tråden ?, Starta om tävlingen ? etc.etc
Posta den till Danielle , så sätter jag in pengar till BCF, och så får du Danielle , lägga in något du skänker bort i "Pay-it-forward-tråden". Hoppas detta är ok!
 
Topp