• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inläggs tävling

P-A

Sir Spamalot
Eftersom detta är mitt 1000:e inlägg där alla har varit fulla av insikter, kunskap och charm så ska jag väl ha en liten tävling som brukligt.

Eftersom jakt, fiske och friluftsliv är stora intressen för mig så vill jag att ni ska visa en eget tagen bild där er klocka är utsatt för naturen, dvs lera, blod, snö, vatten osv.

Tävlingen avslutas i morgon kl. 21:00.
Jag är enväldig domare.
Vinsten är ett oanvänt orange 20mm nato.
Jag kommer även att slänga med något till er fru/sambo/mamma/syster osv.

Lycka till!
 

Camo00

Patek
Grattis såklart!! :)

Postar den här så länge, eftersom jag är långt från naturen nu, om man inte räknar vägg- och flatlöss...

_MG_9919_zps7bbeae12.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis till dina 1000 inlägg :cool:

Här kommer mina bidrag, lite lat använder ett par gamla bilder!

RolleGMT12blram.jpg

RolleGMT17grram.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Det där med blod kan bli intressant här med tanke på hur folk verkligen går all in när det är tävlingsdags. Inget foto själv men väntar med nöje på nån galnings bidrag!
 

Ricrob

Patek
Då man är en betonggubbe, så äran tämligen chanslös men vafan.. Lite snö har man ju skottat i sina dar! ;)

Btw, grattis till oss som fått ta del av dina 1000 inlägg! (Smörar lite eftersom bilderna nog inte räcker hela vägen fram..)

uW0b9Os.jpg

QAtctM6.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

Dammen

Cartier
Grattis! Här är de enda jag har. Seiko med snödräkt på, tror bilden är från Arvidsjaur om jag inte missminner mig :)

dc193479.jpg


I det gröna:
photo.jpg


I "grönt"
3493347d.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan...hittade denna bild, hade glömt att jag tagit denna. Får bli bonus en bild , måste vara fel på photshop idag, vänder bilden fel :mad:

huggorm_zpsea9f3853.jpg
 

P-A

Sir Spamalot
Tävlingen är avslutad och efter många trevliga bidrag så har vi en vinnare.

Af Sjodahl vann med sin huggorm!
Levde den där?
Den klockan var verkligen ute i kontakt med naturen går man säga! :)
Skicka adressen i PM.

Tackar!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tävlingen är avslutad och efter många trevliga bidrag så har vi en vinnare.

Af Sjodahl vann med sin huggorm!
Levde den där?
Den klockan var verkligen ute i kontakt med naturen går man säga! :)
Skicka adressen i PM.

Tackar!

Hahaha...vann jag, Tack! När jag gick in i denna tävling så hade jag inte förväntat mig att vinna, med så många trevliga och bra bidrag så trodde jag att jag var chanslös!
Men nu står jag här som etta, så då vill jag passa på att tacka min tränare, mina närs och kära som ställt upp i vått och torrt när det varit som jobbigast. Vill tacka Lasse Huggorm för att han är grym på att spela död! Tack alla mina fans där ute som trodde på mig när inga andra gjorde det, TACK som fan! Och TACK till dig P-A för vinsten, och grattis till dina 1012 goa inlägg. PS...det får förbli en hemlighet ifall Lasse var död ;)
 
Topp