• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inläggs tävling

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Oj. Då har man skrivit 1000 inlägg. Mestadels dubbelposter och grattis men även en del dravel.

Har förstått att det krävs att man håller en tävling vid 1000 inlägg, so here goes.

Jag har för närvarande fem klockor. För att vinna tävlingen skall man kunna nämna vilka eller vilket märke/ märken dessa fem klockor består av. Det räcker med märken men för ev utslagning om flera har samma svar bör man även nämna modell. Capish?

5 klockor, märke eller märke och modell om man kan det.

Tävlingen är slut

Vinst är framförallt äran men även ett nästan helt nytt 20mm Rios submariner armband i brunt med vit söm. Bild kommer senare.

Jag är enväldig domare, klagomål kan med fördel framföras skriftligt till tomten.
Kör igång!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
En bild på vinsten.

NDYi5Sm.jpg
 
  • Like
Reactions: ssl

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jaha. Det blev ju inget vidare drag här. Då jag inte har något tålamod och är enväldig domare så avslutar jag tävlingen.

Micce hade alla rätt i sitt svar, det och det faktum att han var enda deltagaren gör honom till vinnare!

Mkt intressant och lite oroväckande att någon hade sån koll, trodde min tävling var lite svårare...

Då vi bara fick en tävlande så gör vi så att du Micce får välja pris från nedan bild.
nHU6NAN.jpg


Från vänster till höger:
18mm hirch läder, för dressur
20mm rios submariner
20mm rios advance (nytech material, typ kevlar)
20mm bonetto cinturini vaniljdoftande gummi.

Alla utom hirch är vattentåliga.

PMa vad du väljer och vart det skall skickas.
 

SSL

Audemars
1) Vem orkar gå igenom 1000 inlägg för att försöka finna svar 2) Kändes som att Micce hade koll 3) grattis
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Wiiihhoooo, gött!!! :D:woot:
Jag vill tacka mina föräldrar, syskon, fru och barn för all support under tävlingens gång...skämt åsido. Den här tävlingen var ju den första på länge som faktiskt KÄNDES som en, konstigt att så få deltog :/ vilket fall som helst, tack för tävlingen beastie och grattis till milstolpen på KS:)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Kompis Compiss , PMa din adress så ska du få ett tröstpris. Det är bla rengörings utrustning för titanlänkar samt ett hemligt strap.
 
Topp