• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000-tävling!

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
I och med denna tråd så har jag tydligen lyckats skrapa ihop tusen inlägg. Eftersom detta även råkar vara KS 1-årsdag så ska den traditionsenliga tävlingen självklart ha något med det att göra. Den som postar den festligaste bilden tagen i dag vinner ett svart 18 mm-perlonband. Alla får delta, men självklart kommer festdeltagare att ha ett visst försprång.
Jag låter tävlingen vara öppen till klockan 22.00 i morgon, så ni har något att roa er med när ni är bakis. :D

...Givetvis mottages även gratulationer i tråden!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis till posterna!

Verkar klent med bilder i din tråd dock, så jag bjuder på en bild på en klassisk klocka från gårdagens tillställning:
null_zpsecbb1dda.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Så dålig aktivitet i den här tråden att jag glömde bort den!
Efter mycket velande så tar Camo00 hem priset.
Motivering: Den bild som stämde minst dåligt överens med temat.
PM:a adress!

Tack för alla hjärtliga gratulationer!
 

Camo00

Patek
JAAAAAAAAAA!!!

CALLE! CALLE! CALLE!

Jag vill tack livet, Gud och den helige ande, mina föräldrar, Bojke, Staffan Westerberg, min lågstadiefröken Ingemo som alltid trodde på mig trots massiv hyperaktivitet, och sist men inte minst alla Ni fem som uppskattar mina inlägg på Klocksnack!!

Peace!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan var det tävling på G, sory att jag missade den Fjuns :arghh:. Får skylla på att jag hade fullt upp att hitta mitt hotell i lördags.

Men ett stort jävla GRATTIS till dina 1000 inlägg är du värd i vilket fall som helst :cigar: bra jobbat.
 
Topp