Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

103 kronor att spendera

Diskussion i 'Diskussion' startad av Galaxy, 2 september 2013.

1. Galaxy
    Trådstartare

Galaxy Friends of KS

Hej!

Jag var osäker på om denna tråd hörde hemma i köp- och säljavdelningen, eller här. Eftersom jag ännu inte har tillåtelse att posta i det underforumet väljer jag att posta inlägget här istället. Hur som helst:

Jag har gjort en del enkäter på internet när jag haft tråkigt, och har skrapat ihop blygsamma 102 kronor och 97 öre. Jag kan välja att föra över dessa pengar till mitt bankkonto, vilket inte känns särskilt lockande. Annars tänkte jag köpa någonting klockrelaterat, jag vet dock inte vad, därför skulle jag behöva lite hjälp från ert håll.

Har någon en idé om vad jag kan köpa på internet, för cirka 103 kronor? Har funderat på ett natoband med mönster som Frankrikes flagga, men jag har inte hittat något inom min budget, i alla fall inte inklusive frakt. Jag skulle självklart kunna lägga till pengar, men eftersom jag inte är myndig kan jag inte handla med betalkort på internet. Pengarna i fråga ligger på mitt PayPal-konto.
    Jag är även öppen för andra förslag som sagt, enda kravet är väl egentligen att det ska vara klockrelaterat, och kosta mindre än 103 kronor inkl. frakt.

Tack på förhand,

Galaxxy

Camo00 gillar detta.
  2. Charles_

Charles_ Präst

Feberpanelen? :)

3. leben

leben El Patrón

Junghans?
    Ping Bojke

4. viktor.stefansson

viktor.stefansson Stadsbo

Från:
    Sandviken
    cheapestnatostraps.com där finns nog ett Fransk-nato i din budget inkl. frakt.

5. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    KS-BCF ;) är lite klockrelaterat. Och så har du gjort en god gärning också.

Camo00, yonsson, Bolio och 8 andra gillar detta.
  6. Bojke

Bojke Fjunis

Köp ett nato på Köp&sälj alternativt sätt pengarna på rött!
    Angående Junghans, 100 kr räcker bara till att skaka hand med killen som har pratat med han som har rört klockan i fråga. Hela härligheten går för åtminstone det dubbla!

Camo00 gillar detta.
  7. Bojke

Bojke Fjunis

Dubbelpost, jag fyller den med en bild: [​IMG]

Affe gillar detta.
  8. Galaxy
    Trådstartare

Galaxy Friends of KS

Nepp, Spotify Consumer Panel. :)

Bra idé, får nog bli det. Fungerar det med PayPal? :)

Tackar, ska kika in det!

Affe gillar detta.
  9. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Bra idé, får nog bli det. Fungerar det med PayPal? :)

Det vet i sjutton om det gör, kanske någon annan som vet. Måste väl ha något konto kopplat till sin e-mail tror jag.

Mårtenssons ur Brookfield