• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

103 kronor att spendera

Galaxy

Rolex
Hej!

Jag var osäker på om denna tråd hörde hemma i köp- och säljavdelningen, eller här. Eftersom jag ännu inte har tillåtelse att posta i det underforumet väljer jag att posta inlägget här istället. Hur som helst:

Jag har gjort en del enkäter på internet när jag haft tråkigt, och har skrapat ihop blygsamma 102 kronor och 97 öre. Jag kan välja att föra över dessa pengar till mitt bankkonto, vilket inte känns särskilt lockande. Annars tänkte jag köpa någonting klockrelaterat, jag vet dock inte vad, därför skulle jag behöva lite hjälp från ert håll.

Har någon en idé om vad jag kan köpa på internet, för cirka 103 kronor? Har funderat på ett natoband med mönster som Frankrikes flagga, men jag har inte hittat något inom min budget, i alla fall inte inklusive frakt. Jag skulle självklart kunna lägga till pengar, men eftersom jag inte är myndig kan jag inte handla med betalkort på internet. Pengarna i fråga ligger på mitt PayPal-konto.
Jag är även öppen för andra förslag som sagt, enda kravet är väl egentligen att det ska vara klockrelaterat, och kosta mindre än 103 kronor inkl. frakt.

Tack på förhand,

Galaxxy
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Köp ett nato på Köp&sälj alternativt sätt pengarna på rött!
Angående Junghans, 100 kr räcker bara till att skaka hand med killen som har pratat med han som har rört klockan i fråga. Hela härligheten går för åtminstone det dubbla!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra idé, får nog bli det. Fungerar det med PayPal? :)

Det vet i sjutton om det gör, kanske någon annan som vet. Måste väl ha något konto kopplat till sin e-mail tror jag.
 
Topp