• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1100-inläggstävling .

rogart-63

Patek
Eftersom jag missade 1000- inläggstävling så får det bli en 1100- istället . Som vissa av er kanske läst så har jag låtit tillverka ett läderstrap som jag färgat med narvsvärta . https://klocksnack.se/threads/hemmagjord-narvsvärta-till-läderstrap.27350/ .Tänkte ta och lotta ut detta till någon som är sugen . Ett långt och ett kortare blir det . Båda svarta . Samma sölja om jag inte hinner göra en ny .Och tyvärr samma spänne då jag inte hade fler hemma . Tävlingen kommer att slutföras på fredag kväll klockan 22:00 och består av två frågor


Nummer 1 : Vilken bredd är det på bandet /strapet .


Nummer 2 : Vilken klocka kommer bli min nästa och är på ingång . Om ingen gissar rätt tills imorgon kommer då en ledtråd att ges klockan 20:00 .
 

rogart-63

Patek
Bilderna .
RSCN3149.JPG
RSCN3148.JPG
RSCN3147.JPG
RSCN3146.JPG
 

jabla

Sarlacc
Grattis till 1000+ inägg!
Tycker du har tillfört en hel del här på KS så jag ser fram emot 1000 till.
 

Simpatico

Rolex
Grattis grattis till 1,1 k snyggt jobbat och som man säjer bättre sent än....
Gissar på 20mm
samt att nästa klocka blir en exp2a 216570
 

rogart-63

Patek
20 mm är bandet .Så långt har dom flesta rätt .Men ni går bett på klockan .Ska ge er ett par ledtrådar . Finns inget skrivet om klockan på detta forum .Iallafall inte om man söker på denna 3 bokstäver och siffror kombination . Blir ni nåt klockare nu ?
 

orre

Cartier
Chansar på en cwc. Dålig på cwc och deras modeller, men tror att det är en dykare.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Topp