• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

114060-länk på BLNR

botvidsson

Cartier
Blev riktigt bra tycker jag, BLNR:s länk kommer förmodligen bli liggandes.
Säkert gjorts 100k ggr tidigare men jag har aldrig sett det eller fått svar på om den passar men nu vet jag :)
Sorry för iPhone-gägg-bild.

frfrfsfs.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Riktigt bra! Föredrar borstade framför polerade mittlänkar. Sen får man dessutom glidelock med SubC länken. Betydligt bekvämare.
 

Capo

Omega
2-Faktor
Finns det någon guide hur man borstar länken eller kan man rent av lämna in den hos någon och få det fixat?
 

finnirgens

Panerai
Ser bättre ut än med PCL. Har aldrig gillat det, lirar inte på en sportrolle tycker jag men min inskränkta konservativa hjärna. Har haft en 116710ln, flippade klockan just med anledning av länken.
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Har en 116710LN och kan hålla med om att klockan ser mycket bättre ut utan PCL.
Funderar om jag ska köpa en Sub länk och sätta på GMTn..
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Dissa inte. PCL är rätt, man måste bara slita in den. Finns inget snyggare än repig och välanvänd PCL, bevis på karaktär och trogenhet. Finns inte mycket coolare än någon som kör banracing med en daytona på armen och inte tvekar en sekund att dyka in under huven när det krävs.
 
Topp