Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

116500LN

Diskussion i 'Diskussion' startad av e63s, 9 augusti 2016.

1. e63s
    Trådstartare

e63s Torpare

Lite nyfiken på hur många som fått sina beställda 116500LN här i Sverige svart/vit? :) Går själv i väntans tider......

2. donnie

donnie Borgare

Vad är det för leveranstid på den?

3. e63s
    Trådstartare

e63s Torpare

2 år när jag frågade senast.... men jag satte mig i kö några dagar efter Basel.....

4. donnie

donnie Borgare

Det var som tusan :)

5. kbw

kbw Bonde

Från:
    Malmö
    Undrar om man kunde ställa sig i kö innan den blev announcad?

6. Hexagon

Hexagon Borgare

tveksamt. Eftersom ingen var helt säker på att den skulle bli announced. Var ju ingen chock att den kom, men iallafall rätt säker på att du kan köa först när den är presenterad på Basel. Typ ringa ad minuten efter och ställa sig.

7. kbw

kbw Bonde

Från:
    Malmö
    Tänker lite åt samma håll. Drygt att det blir två års väntetid om man ändå hör av sig till AD inom någon dag efter att den blev offentliggjord.

8. Hexagon

Hexagon Borgare

Det är nog djävulskt många som hör av sig snabbt. Speciellt när daytonan släpptes tex.

9. kbw

kbw Bonde

Från:
    Malmö
    Jo så är det säkert.

10. Hebbe

Hebbe Friends of KS

Mårtenssons ur Brookfield