• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

116719, ny Rolex, grymt snygg...

Anfield

Panerai
Ja den är inte dum, blir nog ett hett byte när den kommer till återförsäljarna !
stilla undran vem som kommer bli först på forumet med nya sea-dweller och gmt.
 

DrDre

Patek
Jag är kanske udda, men jag tycker faktiskt den utgående mellansafiren är snyggare. Det blir det lite för mycket på en lite för liten yta när allt är oversize och det blir ännu rörigare med många färger, och så är hela klockan matt förutom mittlänkarna.







Rolex-GMT-Master-II-Red-Blue-116719-BLRO-10.jpg
 

Isodor

Audemars
Hade riktigt höra förväntningar men jag tror jag alltid kommer förknippa pepsi med 1675 eller 80/90 talsmodellerna..

Blev en konstigt känsla då jag trodde jag skulle känna "fan va nice", men föredrar någon äldre pepsi i just det utförandet..
 
D

Deleted member 1265

Guest
Blir spännande att se vem på forumet som blir först med denna grymt läckra klocka.
Vad jag förstår kommer det kanske dröja innan de kommer ut på marknaden.
Själv älskar jag att det är vitguld. Lite sleeper-feel, flyger halvt under radar iaf!:blackalien::woot:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Visst hade även gatoraden visst motstånd i början..
Det kommer knappast bli en dussinklocka oavsett.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Gatoraden hade ett visst motstånd de första dagarna, tror att just det bottnade i besvikelsen att det inte var en Pepsi.
 

Draper

Omega
Jag gillar den starkt och tycker det är grymt kexigt att den kommer i vitguld. "Synd" om de som trånat efter en ny stål-pepsi bara med tanke på pris. Hur länge dröjer det tills stål kommer tror ni? Lär knappast komma nästa heller år med tanken på detta släpp.
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Bumpar denna dräggel tråd hoppas det är ok. Orsaken är för jag var och korta ner länken idag på min nya sub som jag fick i morse och fick prova denna pjäs hos min lokala AD... Shit omg jag unnar Er på KS som har denna babe i sin ägo fy fan vilken räkmacka den var så bra på alla sätt! Det var som heroin fast på armen... Jag som var så glad idag jädrans urmakare dom vet hur dom skall locka ner en i träsket! Ursäkta kvaliteten på bilden, men jag kunde inte hålla handen still...
fed1216d24fa80f6590fe0bd525740bd.jpg
 
Topp