Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

116719, ny Rolex, grymt snygg...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jörgen N, 28 mars 2014.

1. Jörgen N
    Trådstartare

Jörgen N Bonde

2. TomasBc

TomasBc Dirty rotten scoundrel

3. Anfield

Anfield Borgare

Ja den är inte dum, blir nog ett hett byte när den kommer till återförsäljarna !
    stilla undran vem som kommer bli först på forumet med nya sea-dweller och gmt.

4. DrDre

DrDre Friends of KS

Jag är kanske udda, men jag tycker faktiskt den utgående mellansafiren är snyggare. Det blir det lite för mycket på en lite för liten yta när allt är oversize och det blir ännu rörigare med många färger, och så är hela klockan matt förutom mittlänkarna.

5. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    Hade riktigt höra förväntningar men jag tror jag alltid kommer förknippa pepsi med 1675 eller 80/90 talsmodellerna..

Blev en konstigt känsla då jag trodde jag skulle känna "fan va nice", men föredrar någon äldre pepsi i just det utförandet..

6. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Blir spännande att se vem på forumet som blir först med denna grymt läckra klocka.
    Vad jag förstår kommer det kanske dröja innan de kommer ut på marknaden.
    Själv älskar jag att det är vitguld. Lite sleeper-feel, flyger halvt under radar iaf!:blackalien::woot:

7. Guskleto

Guskleto Friends of KS

Från:
    Compton
    Fin men tycker nog alla andra GMT-modeller är snyggare.

8. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Känns sådär med vitguld på den typen av klocka tycker jag..

9. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Visst hade även gatoraden visst motstånd i början..
    Det kommer knappast bli en dussinklocka oavsett.

10. andheg

andheg Friends of KS

Gatoraden hade ett visst motstånd de första dagarna, tror att just det bottnade i besvikelsen att det inte var en Pepsi.

11. Draper

Draper Bonde

Från:
    Amsterdam
    Jag gillar den starkt och tycker det är grymt kexigt att den kommer i vitguld. "Synd" om de som trånat efter en ny stål-pepsi bara med tanke på pris. Hur länge dröjer det tills stål kommer tror ni? Lär knappast komma nästa heller år med tanken på detta släpp.

12. Xalle

Xalle Friends of KS

Bumpar denna dräggel tråd hoppas det är ok. Orsaken är för jag var och korta ner länken idag på min nya sub som jag fick i morse och fick prova denna pjäs hos min lokala AD... Shit omg jag unnar Er på KS som har denna babe i sin ägo fy fan vilken räkmacka den var så bra på alla sätt! Det var som heroin fast på armen... Jag som var så glad idag jädrans urmakare dom vet hur dom skall locka ner en i träsket! Ursäkta kvaliteten på bilden, men jag kunde inte hålla handen still...[​IMG]

Molle, Draper och Galaxy gillar detta.
  13. Jörgen N
    Trådstartare

Jörgen N Bonde

Grymt snygg!!

14. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Sluta flippa husvagnar så är den hemma. ;)

Jörgen N gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield