• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

116719BLRO hur stor årlig produktion?

  • Trådstartare Deleted member 1265
  • Start datum
Initialt så blir den säkert svår att få tag i men när alla som nu sitter i strartgroparna och väntar fått sina så kommer den nog vara tillgänglig, tror att en vitguldare i den prisklassen kommer vara relativt svårsåld oavsett pepsiring eller inte, visst att klocknördar går i taket men tror att många som väljer att lägga dom pengarna ändå kommer välja gulguld, oavsett om folk erkänner det eller inte så vill nog dom flesta att det ska synas vad man betalat för...

Men visst, den kommer nog sälja bra mycket mer än smurfen, kanske inte pga historien utan att den helt enkelt är snyggare...
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Order lagd. Let the wait begin.
st-vippholmen.jpg
:) :) :) :woot: :woot: :woot:
Handen på hjärtat, jag anser detta vara ks fel samt den där förbaskade tråden på de två gentlemännen som besökte mässan. ;)

Grattis!

Och varsågod! :)
 

Whedda

Rolex
Initialt så blir den säkert svår att få tag i men när alla som nu sitter i strartgroparna och väntar fått sina så kommer den nog vara tillgänglig, tror att en vitguldare i den prisklassen kommer vara relativt svårsåld oavsett pepsiring eller inte, visst att klocknördar går i taket men tror att många som väljer att lägga dom pengarna ändå kommer välja gulguld, oavsett om folk erkänner det eller inte så vill nog dom flesta att det ska synas vad man betalat för...

Men visst, den kommer nog sälja bra mycket mer än smurfen, kanske inte pga historien utan att den helt enkelt är snyggare...

Håller med dig även om jag själv tänker precis tvärtom. Det är just Smurfen och den här Pepsin i vitguld som jag verkligen är intresserad av. Exklusivt men inte skrikigt....

Fortfarande alldeles för mycket pengar för att jag skall slå till men blir intressant att se vart beg. priserna landar på sikt. Smurfen börjar väl ändå komma ner hyfsat i pris?
 

Jodokast

Breitling
Bu för vitguld :(
Hade sparat ihop 60k till en ny klocka och hoppades in i det sista på en pepsi i stål :(
Tror ni det kommer en i framtiden eller ska jag helt enkelt köpa den blå/svarta?
 
Topp