• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

13.800.000kr på väg in på kontot, vad ska jag köpa för klocka...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vill ha tips på något riktigt fett, för här skall handlas :D. Guld i alla varianter, diamanter, safirer, rubiner, glitter och glamour allt välkomnas. Även vintage går bra :oldman:. Tänk vilken tur man kan ha ibland :cigar: .

image.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Vill ha tips på något riktigt fett, för här skall handlas :D. Guld i alla varianter, diamanter, safirer, rubiner, glitter och glamour allt välkomnas. Även vintage går bra :oldman:. Tänk vilken tur man kan ha ibland :cigar: .

image.jpg

Nu hajar jag vad du menar i din signatur "Om folk visste hur hårt jag har arbetat för att bli mästare, skulle det inte alls verka imponerande" Du får ju för fan allt :);)
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Fick samma mail:confused:
Jag behövde bara skicka ner min bankdosa och inloggningsuppgifter så skulle dom hjälpa mig att sätta in pengarna.
Sån tur man kan ha ibland
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Fan vad nice. Då kan ju du donera etr par mille till min välgörenhetsfond 'mforce mot framtiden' som jobbar stenhårt för att jag skall slippa arbeta ett par år. Jag lovar att skicka ett tackkort. [emoji56]
 

Marquise

Omega
Jag hade tydligen en farbror i Etiopien som dog nyligen, han hade 2 000 000 Euro och jag behöver endast 2 000 Euro för att låsa upp pengarna! Du kan ju alltid sponsra en klockbroder så kan vi knalla in hos Johnny Dang och köpa oss lite riktigt bling!

För er som inte vet är Johnny Dang (King of Bling) designern bakom majoriteten av dagens hiphop stjärnornas klockor och smycken.
Sample - http://aprilialove.com/wp-content/uploads/2011/05/HoustonDayTwo_5.jpg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Fantastiskt Af Sjodahl vilken dag va?
Pengarna kommer närsomhelst..
Rekommenderar: en Patek 5980, en Sub 6538 och en Daytona 6262.,
Pengarna är ju på väg som sagt, bara slänga in handpenningarna:)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Det är ju fantastiskt att det finns så snälla och generösa människor i dag. En Daytona i rose' och givetvis ska du buda hem "Paul Newman" på lördag.

Ps! Kan du swisha en broder 100kr?
 
Topp