• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

14060m Hårdprovad på semester! Ny "dingad"

Ernesto

Patek
2-Faktor
Fickorna på byxorna? Och så går du genom bågen? För då brukar de ju alltid säga att man måste tömma fickorna i en korg och gå igenom igen?

Jag lägger alltid plånbok/klocka/mobil i väskan innan kontrollen. Har hänt för mycket för att det ska vara värt att chansa...

Du måste vara en rebell ibland!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Du måste vara en rebell ibland!

Haha. Eller hur! :) Tänkte mest på det opraktiska i att bli hänvisad till bandet igen, efter det att man har skickat in väskan. Då har man ju inget annat val än att lägga klockorna i en korg.

Alternativt helt sonika lägga tillbaka klockorna i byxfickorna, och ta av sig byxorna och lägga i en korg. Vilket iofs vore rebelliskt på riktigt... ;)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Haha. Eller hur! :) Tänkte mest på det opraktiska i att bli hänvisad till bandet igen, efter det att man har skickat in väskan. Då har man ju inget annat val än att lägga klockorna i en korg.

Alternativt helt sonika lägga tillbaka klockorna i byxfickorna, och ta av sig byxorna och lägga i en korg. Vilket iofs vore rebelliskt på riktigt... ;)

Gillar ditt alternativ. Det ska jag göra nästa gång! ;)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Härligt! Hade min 1016 på Mallis, i såväl vatten som på land. Inga bekymmer med sand i någon vridring. :D

Har inte upplevt några problem alls med vridringen.
Tror nästan den går bättre nu när man duschade med klockan varje kväll och tvålade in den ordentligt innan den sköljde av den. Allt gammalt skit är urtvättat nu. :)
 
Topp