• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1500 inlägg. BCF auktion.

Sjobedan

Rolex
Så, då har även jag kommit hit, 1500 inlägg. Är alla dessa fyllda med kvalitet och visdom? Knappast...

En hel del glada tillrop när fina klockor har öppnats, en hel hög med dumma frågor samt en uppsjö med allmänna inlägg för att föra diskussionen vidare...

Men nu är även jag här, en biskop, som vandrar längs en krokig väg kantad av olika klockor. På väg mot min första Rolex, 116610LV. (Har någon en med stämplat cert 2014 okt, så hojta till)

Dagen till ära tänkte jag auktionera ut följande.

Plantronics backbeat fit, aldrig använda endast uppackade. Dessa kostar lite drygt 900:-
image.jpeg


Alla pengarna kommer att gå direkt till BCF och hörlurarna skickas efter att betalning till BCF kan styrkas :)
Auktionen pågår till söndag kl 21:00

Om budgivningen når över 900:- så kommer jag att skicka med något extra till vinnaren.

Ett stort tack till KS ledning och till alla er som bidrar med er kunskap och vänlighet till forumet. Utan er hade klockvärlden varit lika tråkig som vädret på min semester...

Tack!

(Ber om ursäkt för udda skrivfel, min sambo fyller 30 och jag gillar bubblor, öl och whiskey)
 
Senast ändrad:

månljus

Panerai
Grattis! Inleder auktionen med att slänga in 100 kr! För övrigt så såg jag dessa i verkligheten för första gången så sent som i dag då en ung kille sprang förbi mig i löparspåret, måste vara bra grejer!
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Woho! Funderar på att överbjuda mig själv bara för att se vad det lilla extra är man får! Riktig sucker när det kommer till sånt! Så jävla nyfiken hela tiden! :D
 
Topp