• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad -

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Nu är det dags för denna att simma iväg då den bara ligger i lådan!

Av många hatad, men köpte den då jag gick i skolan och inte hade samma pengar som idag :) Stabil och välgjord klocka måste jag ändå säga.

En uppenbar hommage, replica, kopia av Submariner.

Ca 2 år gammal.
Inte en repa på glaset.
ETA 2824-2 verk som tickar på bra och håller tiden väl.
42 mm exkl. krona
Screw-down krona.
I helt okej bruksskick. Inga stora dings eller repor utan smått. Något överdrivet synligt på bilderna i stark ljus. Går att polera bort lätt.
Kommer med inne- och ytterbox.

"Hållaren" på claspen har lossnat men den sitter fast väldigt bra utan denna och har aldrig haft något problem med det. Räcker gott och väl med låset. Se bild 3

Bytes mot random vintagedessare med vit ren tavla. Eller något annat klassiskt vintage! Kom med förslag! Kan lägga pengar uppåt!

Bytesvärde ca 1000-1500:-
annars säljes den för 1400:- SEK eller bud! Jag är inte omöjlig :)

Finns i centrala Sthlm dagtid eller skickas.

9ylZGOA.jpg





Mvh. Viktor
 
Topp