• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1655.

Jibe

Cartier
En av de absolut finaste klockorna som producerats.

explorerIIs-1-1.jpg
 

Wettex

Cartier
Oj oj oj... Vilken skapelse! Tyckte lite "njaaa" om dessa förut, men modellen har successivt etsas sig in i hjärnan och blivit en "vill ha någon gång klocka". Grattis!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Den är riktigt, riktigt fin! Orange GMT-visare, check! Stålbezel, check! Svart tavla, check! Grattis! En sån där ska jag också köpa nån dag....ska bara sälja bilen först....eller barnen...

Vem blir först med att rada upp en Explorer-trio? Eller som jag pratar, glömde vilket forum jag hänger på: ni som sitter på 1016-1655-16750-kombos eller varianter, upp med dem!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Knep du den på VRF, förresten? Tycker den ser bekant ut... Fast man är ju ute och nosar lite varstans
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Den ser jäkligt ärlig och fin ut. Att gmt-handen är ordentligt orange lyfter klockan som fan. Blir kalasbra på en vikt oyster. :)

Stort grattis A!

Den är precis så som jag vill ha gammalt skrot - lagom slitage utan några färskt borstade/polerade ytor!

Tack :)

Gööörfin! Men häda icke med nato... Detta är den trevligaste sportrolexen med kronskydd, kan mycket väl tänka mig en i framtiden.

Hehe, du anar inte..

image.jpg
 
Topp