• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 16613

Roffe

Panerai
2-Faktor
Up for grabs är alltså en Rolex 16613 från ca. 2001, dvs P-serie med cal 3135.
SEL & lugholes, länken är tight och fin. Har guld på spänne.
Papper från Rob Engström för packningsbyte 18 mars -14.
Papper & kvitto från Krons ur för service, byte av krona, glas, bezelinlägg samt polering av boett & länk. 21 december 2015 med 2 års garanti från detta datum. (Gamla kronan + inlägg finns kvar, likaså packningarna)
Något servicepapper från Nederländs ÅF 2014-03-12.
Trycktestad hos Nymans 2016-03-30. Resultatpappret finns dock ej kvitto då Kaplans och jag missförstod varandra så det gick på "garanti" genom dem och således bjöd dem mig på det, men den blev godkänd på test 1 & 2 till 10 bar ivf.
Papper, box och cert finns ej.

Jag har inte burit den speciellt mycket efter service då mitt arbete inte lämpar sig för det och på helgerna har den varierats med en annan klocka så den är i gott skick, döm själva av bilderna. Försökt få så verklighetstrogna bilder jag kunde med en iPhone 6 + makro-"objektiv".

Värderad av Kaplans 2016-04-01 till 65 000 kr.

Mitt pris: 62 000 kr. Nu 61 tkr. 60 000 kr. Såld för 58.
Föredrar F2F Örebro eller Linköping.
Ingen retur pga F2F + att pengarna är tingade till annat, men skulle något problem uppstå så är jag givetvis nåbar och medgörlig.
Byten? Ja, 116200 med jubilee isåfall.

Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen då jag är kluven om den ska få vandra vidare eller ej.


IMG_1843.jpg
IMG_1844.jpg
IMG_1845.jpg
IMG_1846.jpg
IMG_1847.jpg
IMG_1848.jpg
IMG_1849.jpg
IMG_1850.jpg
IMG_1852.jpg
IMG_1862.jpg
 
Senast ändrad:
Topp