• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1680/8 vs 116618

DrDre

Patek
Jag tycker det var ett helt gäng riktigt fina rackare där. Om man tvingades välja, så undrar jag om jag inte skulle valt någon av de bruna på läder. DD'n som trevlig allround och SD'n för att den har en jäkla attityd. Så mycket guld på kroko blir ju coolt.
 

Målarn

The Steak
Era jävla vintageälskare!!

Grymt Vacker :)!!

20140314_163751_1.jpg
y.jpg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Era jävla vintageälskare!!

Grymt Vacker :)!!

Den klockan är grym och man behöver nog inte ens vara vintageälskare för att tycka det men jag föredrar nog ändå den klockan med svarta tavlan och vridringsinlägget. Men det är ju bara för Spencer66 att byta tillbaka när han känner för det. ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Era jävla vintageälskare!!

Grymt Vacker :)!!

20140314_163751_1.jpg
y.jpg


Härlig mini Gtg pöjkar :D , hade man gärna varit med på, men sitter farbror Spencer på 2 16008, den jag provade på förra Gtget i Sthlm var väl svart. Eller är det bara bilden som lurar en. Var det beträffar klockorna så skulle man ha svårt och välja, skulle dock vilja ha båda :hungry:
 
Topp