Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

1680 grått Lyxnato

Diskussion i 'Vintage' startad av rillesnille, 3 april 2015.

1. rillesnille
    Trådstartare

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Hej!

Jag letar ett lyxnato till min inkommande 1680. Det ska vara grått och av antingen tjock canvas eller skinn. Jag såg en bild på instagram nyligen på vad jag vill minnas var en 5513 med grått hajskinn(?)-natoband! Vet någon vad man kan finna det? Kan tänka mig ABP Paris kan göra det men då blir det så obehagligt dyrt+tar så lång tid, eller?

Tack på förhand,
    Rille

2. krämbulle

krämbulle Friends of KS

3. rillesnille
    Trådstartare

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Mjo letar som sagt också efter ett i tjockare canvas, har blivit så besviken på tunna nato:n tidigare... Men tack för hajjen ser perfa ut förutom att det inte är grått, ska prova mejla och se om han kan göra ett sånt grått! [emoji106]

4. _jonte

_jonte Friends of KS

5. snajgel

snajgel Friends of KS

Från:
    stockholm
    Har du kollat på band från http://www.gasgasbones.com?

6. rillesnille
    Trådstartare

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Kikade där nu, mycket snyggt men hittade inte riktigt det jag letar efter! Här är ett grymt exempel! [​IMG]

7. M.L.

M.L. Friends of KS

Från:
    Jorden
  8. rillesnille
    Trådstartare

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Icaras och M.L. gillar detta.