• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1969-70 Submariners värde?

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag vill tacka TS för en fantastiskt rolig tråd! Humorn denne herre besitter är gudomlig!

Och bilder blev det till slut ;)

Här kommer min hästbild:

horse-with-cat-on-boat-in-storm-5907-1238034615-27.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Kan inte detta få vara "Den officiella trolltråden" så samlar vi alla troll och trolltrådar på ett ställe och slipper därmed ha dom utspridda över hela forumet.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Varför är ni så besatta av att se bilder? Vad har jag för orsak att ljuga om någons gamla arvegods? Allt jag ville ha var ett ungefärligt pris på en Sub i den årgången men att det ska vara så jävla svårt att få ett trevligt svar här? Jag begriper det inte! Jag har inga foton att visa just nu för DET ÄR INTE MIN FUCKING WATCH och jag har varken kompisen eller klockan här! :mad:

Vem vare som fucking kasta!?
 

MBx

Cartier

paradis

Audemars
Mycket konstigt, Mangusta. Tittade lite genom dina trådar , ock det finns många med olika frågor.Inte en enda, där folk ber dig ,ta ett foto av klockan i fråga !!!! Hela tiden kommer du undan. Alla svarar fint på dina frågor, tar sig tid med dig, oavsett om dom jobbar eller annat.Vintage kunniga gör också sitt bästa .Börjar nästan tro att DU driver med folk i brist på annat...........:stop:
 

Boris Balkan

Fark you!
Mycket konstigt, Mangusta. Tittade lite genom dina trådar , ock det finns många med olika frågor.Inte en enda, där folk ber dig ,ta ett foto av klockan i fråga !!!! Hela tiden kommer du undan. Alla svarar fint på dina frågor, tar sig tid med dig, oavsett om dom jobbar eller annat.Vintage kunniga gör också sitt bästa .Börjar nästan tro att DU driver med folk i brist på annat...........:stop:

Hen kommer att återfödas som en klocka av märket jetset.
 
Topp