• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1a pajkastartråden är igång..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ricrob

Patek
Trodde i min enfald att det skulle kunna finnas två bra forum, utan att det för den sakens skull behövde bli strul, men icke..
Förvisso bara ngt enstaka inlägg men ändå, jag tycker det är förkastligt att det är igång. Och skulle det vara så att påståendet/teorin stämmer, så är förkastligt bara förnamnet!

http://timetotalk.se/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=498

Obs, om det känns som den här tråden bara ger bränsle, så feel free att ta bort den bums!
 

plattfot

Rolex
Ricrob skrev:
Trodde i min enfald att det skulle kunna finnas två bra forum, utan att det för den sakens skull behövde bli strul, men icke..
Förvisso bara ngt enstaka inlägg men ändå, jag tycker det är förkastligt att det är igång. Och skulle det vara så att påståendet/teorin stämmer, så är förkastligt bara förnamnet!

http://timetotalk.se/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=498

Obs, om det känns som den här tråden bara ger bränsle, så feel free att ta bort den bums!

+1
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag fattar ärligt talat inte varför vi behöver diskutera en tråd på TTT här? Vi har ett skitbra forum som klarat sig rätt bra från tjafs. Låt oss fortsätta så.

Jag låser inte den här tråden (ännu) men hoppas att den raskt åker neråt...
 

Ricrob

Patek
Denke skrev:
Jag fattar ärligt talat inte varför vi behöver diskutera en tråd på TTT här? Vi har ett skitbra forum som klarat sig rätt bra från tjafs. Låt oss fortsätta så.

Jag låser inte den här tråden (ännu) men hoppas att den raskt åker neråt...
Tråden i sig är bara en pissig trolltråd, det är "den kände forumprofilens" antagande att det är ngn härifrån (eller annat forum) som trollar som stör mig. Men som jag skrev, ta bort den om den gör mer ont än gott.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
Denke skrev:
Jag fattar ärligt talat inte varför vi behöver diskutera en tråd på TTT här? Vi har ett skitbra forum som klarat sig rätt bra från tjafs. Låt oss fortsätta så.

Jag låser inte den här tråden (ännu) men hoppas att den raskt åker neråt...
Tråden i sig är bara en pissig trolltråd, det är "den kände forumprofilens" antagande att det är ngn härifrån (eller annat forum) som trollar som stör mig. Men som jag skrev, ta bort den om den gör mer ont än gott.

Äh, jag låser den här tråden. TTT är Sveriges största klockforum, det dyker alltid upp troll på stora forum. No offense, men jag ser inte vad det har med oss att göra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp