• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes 1st Stone Island jacka kvar (XL)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
1: Svart, XL.
Någon typ av värmebehandlat och impregnerat tyg (TC DAVID kanske?). Skönaste jackan jag någonsin haft men jag har växt ur den. Har använt den som höst/vinterjacka. Inga hål eller dylikt men snyggt blanksliten på delar av bröstpartiet. Köpt på ABCD så inga tveksamheter vad gäller sådant (såklart).
IMG_6669.JPG
IMG_6670.JPG
IMG_6671.JPG IMG_6672.JPG IMG_6673.JPG IMG_6675.JPG





2: SÅLD Shadow Project XXL, Svart (se första bilden för korrekt färg). Gore-Tex.
Medföljer luva och "fodral" till jackan.

Har haft denna inne på lagning hos Gore-tex skräddare. Utförde då en matchande lappning på ena armslutet vilket knappt syns (se bild) samt limmade vissa sömmar. Några sömmar släpper dock i limmet nu så nytt limm rekommenderas om man orkar. Jackan är finare utvändigt än invändigt, har använt den som skaljacka/regnjacka.

IMG_6661.JPG

Denna bild visar väldigt lik modell från 2015 men mitt exemplar är äldre.

IMG_6663.JPG
IMG_6658.JPG IMG_6660.JPG IMG_6654.JPG IMG_6656.JPG IMG_6659.JPG IMG_6681.JPG

Retur endast om överenskommet innan köp.
Betalning via swish eller banköverföring
OBS Stone Island bärs något smått i storlekarna så XXL är mer som XL och XL mer som L.

Pris inkl eventuell frakt
1: (XL) 1500kr
2: (Shadow project, XXL): 1000kr SÅLD
 
Senast ändrad:
Topp