• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2 GTG's på 1 dag

Först kom Joberman och tatuerade sig hos mig. Han hade med sitt järn sen kom farsan med sitt o min gamla GMT va där också.
usepavy7.jpg
Sen vidare till min kärestas restaurang "Thaiboat". Där jag träffade på denna AP och Suunto.
pa6y7yqe.jpg
 
C

China

Guest
Den där Berettan såg lite fjollig ut, var det en caliber 4.5 med kolsyrepatron?;)
 
Bilder kanske kommer när tatueringen är klar. Det är ett stort projekt som kommer ta några gånger att färdigställa..

CZ 75 stämmer nog ja. Gubben säger att det är det mjukaste avtryckare han någonsin haft och han har väl hållt på runt 50 år och ägt massvis med pickadoller. Idag la han i ny rekylfjäder det va därfär han gick beväpnad i dag.

APn på bilden bars av en tjej jag känner och var väl dagens fetaste klocka trots att Joberman hade sin rödsub.. Men jag hade hellre haft subben ändå.
 
Ja den va blå med blått skinn. Inte min melodi. Och vet inte faktist om det va limited eller vad det var? Tror inte hon visste heller utan typ fått den av pojkvännen, men hon visste att den gick på typ 200k..
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Den kanske var i behov av en rejäl service - de brukar ju inte vara gratis. Kan kanske ha reflekterats i priset
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
APn är en ROO av äldre modell och inte en "End of days" utan bara bandet.
Den som dom sålde på Kaplans va i ett stort behov av service jag va o tittade på den men.
Det va för mycket stora märken på den så det skulle troligen inte hjälpa med en service o polering för att få den i
ett bra skick, AP är inte billiga att göra service på.

Men den är utan tvekan snygg

//S
 
Topp