• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

2 månader kvar till jul

16610

Patek
2-Faktor
Nu börjar det närma sig jul!
Vad har ni önskat er i klockväg?
Ska ni ge bort någon klocka?
Några julklappstips gällande klockor?

Jag tänkte önska mig( ge mig själv) någon ny dressad klocka. Barnen får leksaker och sambon har inte varit snäll så hon får inget. ( alltså jag har inte kommit på något)

(glöm inte att ställa om tiden på söndag. Sommartid slutar)

Forts. trevlig dag på er!
 

16610

Patek
2-Faktor
Som ovan brukar det vara i sista stund. Börja tänka på jul igår när jag såg berget med skumtomtar och julmust... Tiden går ju så fort så det är börjar bli dags att fundera iaf...
 

sunkan

Omega
Jag har önskat mig verktyg för urmakeri och en ultraljudstvätt. Nånstans ska man ju börja.
Annars är jag ganska välförsedd med klockor och tillbehör för ögonblicket.


Nu gav du mig ett tips på vad jag kan tänkas vilja ha iallafall!

Blir folk i omgivningen min glada, då jag inte önskat mig nått alls de senaste åren! Är ju maten man vill åt :woot:
 

Sond

Patek
Kan inte bestämma mig om tomten ska komma med en klocka eller inte. Kan inte heller bestämma mig för att om tomten kommer med en klocka, om den i så fall ska vara till mor eller far...

Mor kan få en Rolex på max 34 mm. Far kan få vad f_n som helst..;) Pendeln slår frisk kring nästa klockköp. Som iofs är planerad till om typ 2 år... Men inget är som väntans tider... Alltid för länge... Så vi får se..:happyhappy:
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Tjejen fick en 1601 i födelsedagspresent så hon kanske ska få ett gäng natos, nåt skinnsnöre samt ett bergeon-verktyg.
Tveksamt om hon blir lika glad. :rolleyes:
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Blir nog en sån här till sambon.

7yyYypa.jpg



Själv vill jag ha ett par RM Williams:)
Eller en exp2 m vit tavla ;)
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Skulle köpa en klocka till mig själv...men den kom ju redan förra veckan så får avvakta och se ifall det kommer någon julbonus:)
 

Bolio

Panerai
Jag har varit så enormt snäll iår att jag blir lite orolig för mina barn och andras barn att tomtens paket inte kommer räcka till dom, får väll isåfall släppa loss mina egna renar och släde på taket och åka och tomta lite. Avataren är ju faktiskt lite lik eller?
 

16610

Patek
2-Faktor
Julen är barnens! föräldrar ska STRESSA ner och bara vara mysiga=) men om man får drömma, ja tack till go whiskey och en klocka=)
 
Topp