Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

20% På Tag Heuer 15e på Members.com

Diskussion i 'Diskussion' startad av morrism, 12 april 2013.

1. morrism
    Trådstartare

morrism Friends of KS

Om någon är intresserad.

Pm:a din mailadress om ni vill ha en inbjudan

Edit: Såg fel, det var den 15e

2. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Det var länge sen dom hade Rolex nu..

3. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Jag köpte min Carrera via Members förra våren. Funkade helt OK, även om jag kanske idag hade gått till nå´n trevlig butik istället. Man kan någ få en hyfsad rabatt där oxå om man köpslår "rätt". Fick cert stämplat av Spansk(?) (eller möjligen Italiensk) AD.

Vet egentligen inte vad jag ville ha sagt med det... :oops:

4. morrism
    Trådstartare

morrism Friends of KS

Okej, så de kör lite uret.se?

5. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Nå´t åt det hållet antar jag. Jag trodde iofs att det var generalagent etc. som la ut kampanjerna på Members & likande ställen.

Kan kolla mer noggrant hemma ikväll om nå´n är nyfiken.
    Återkommer!

6. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Knappast att distributören skulle sätta den kniven i ryggen på sina egna handlare...

Helt vanlig gråmarknadsdeal (och jag misstänker att den går genom någon av "kända" svenska sajterna).

7. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Nä, det är ju sant, men jag har för mig att Members & Campadre etc. marknadsför sig med att det är "restlager" &/eller "nya" prylar på marknaden som säljs via deras sajter. Därav fick jag för mig att det var generalagen/varumärkesägare m. fl. som låg bakom kampanjerna. Du menar helt enkelt att de köper in grejerna "utifrån" & lägger på marginal?

Hmmmmm... Måste forskas vidare i...

8. Singular

Nu har jag förstås inget som helst belägg för det - men jag vågar ändå säga att det kanske inte ens är ett inköp utan bara en försäljning/förmedling åt ex Uret.se.

...och jag tror inte att de kommer att berätta huruvida så är fallet.

9. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Hmmmmmm.... Långt ifrån solklart.

Så här skriver Members:

Å så här skriver Campadre (som väl är egentligen samma typ av affärsidé)
    De är lite "öppnare" & påskiner ju att det är just varumerkesägare som står bakom kampanjerna :

10. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: 20% På Tag Heuer 15e på Members.com

Det står ju inte att de samarbetar med den svenska distributören...

11. Kson

Kson Friends of KS

Hoppas vi på att någon köper en!! Kul med lite nya öppnings trådar! ;)

12. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Ganska säker på att det varit uret.se dom gjort sina kampanjer med tidigare, har för mig att nån som köpte klocka tidigare genom members fick den skickad från uret.

13. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Har för mig att Campadres ägare också äger Kosta outlet i Kosta. enormt köpcentrum mitt i smålands glasrike.
    de har en hel del olika butiker och mycket kläder samt inredning. antar att de lägger upp produkter som de har stora mängder av på sitt lager osv.

inte säker på detta.

14. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Mitt Guarantee Card är stämplat av Italiensk AD. Inget annat kom med som visar var den kommer ifrån... Inget "cert", alltså... Ska man ha det till en ny TagHeuer?

ImageUploadedByTapatalk1365846255.067799.jpg

ImageUploadedByTapatalk1365846267.917080.jpg

15. morrism
    Trådstartare

morrism Friends of KS

Priserna ligger på tusenlappen under urets priser för carrera och monaco. Pma din mail om du behöver inbjudan.

16. Singular

Nja, du har ju garantikortet. Certet brukar ju oftast vara COSC (och det är det väl inte?).

Mårtenssons ur Brookfield