• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2000 endast idag! Ny i kartong Casio GST-S110D

seikoswede

Panerai
2000 endast idag! Frakt tillkommer eller f2f i Stockholm imorgon.

Jaha? Då var det dags efter mycken vånda! Byter nu min Casio GST-S110D och kan tänka mig ett byte mot stor och snygg Seiko Chrono eller dykare typ SPORK eller liknande. Storlek över 42mm Bytesvärde 2500. Kan lägga till pengar om rätt objekt dyker upp.

Efter att ha sett yonssons Casio och läst hans utmärkta recension slog jag till på en likadan fast utan Multi-Band som var till salu här på KS.
Fick vänta några veckor på att få den då jag var bortrest och när jag kom hem öppnade jag paketet med stor förväntan.
Klockan är stentuff, übercol, stor och manlig och alla andra superlativer man kan tänka sig.

Men, jag kan ändå inte förmå mig att ta bort skyddsplasten och börja använda den. Vet inte riktig varför då jag klarar av att bära upp den och då jag verkligen gillar den! Men det är något jag inte riktigt kan förklara så jag låter den gå. Har dessutom annat i sikte så så får det bli.

Klockan kommer med all skyddsplast kvar, tag, bok och boxar precis som jag fick hem den.

Kan köra f2f i Norrköping eller i centrala Stockholm onsdagen den 18 November. Swish föredras.

Som vanligt gäller följande returpolicy:

Om jag medvetet ljugit eller farit med osanning angående klockans skick, kan du givetvis returnera klockan inom 24 timmar, i samma skick den kom och på din egen räkning. Köpesumman returneras då klockan kommit mig tillhanda.

Tack KS för annonsplatsen!

Jim
IMG_4046.JPG
IMG_4047.JPG
IMG_4048.JPG
IMG_4049.JPG
IMG_4050.JPG
IMG_4051.JPG
IMG_4052.JPG
 
Senast ändrad:
Topp