Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

20mm Mesh till Omega

Diskussion i 'Diskussion' startad av calzone, 4 april 2013.

1. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Hej är grymt sugen på ett sånthär mesh :

http://www.ebay.co.uk/itm/SHARK-MESH-ST ... 2a2a7bae0b

Men tycker inte det är värt närmare en tusenlapp...Ngn som har tips vart man kan köpa exakt samma för en billigare peng ?

Tacksom för tips ?

Alla liknande modeller är slut och har varit slut i flera månader på tungchoy...Är inte det konstigt ? Borde dom inte massproducera dom populäraste och snyggaste mesh länkarna till ett humant pris ?

http://www.tungchoywatch.com/index.php/cPath/136_146

2. leben

leben El Patrón

Hm, det där meshet känner inte jag igen.

Jag köpte ett för länge sedan med samma spänne som på ploprofen (den gamla).

Betalade garanterat mer än det dubbla.

3. leben

leben El Patrón

4. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
  5. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

6. Rber

Rber Biskop

Strapcode har även motsvarande!

7. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Var precis inne på deras hemsida väldigt lik tungchoys hemsida undra om dom samarbetar...Dom hade dessvärre inga sådanna 20mm i lager :(

8. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    Jag har sökt på vad Omega's mesh kostar för min PO 8500 42mm, det ligger ca 4000 för meshet i sig och 6000 för ett ploproofspänne.

Sjuka summor kan tyckas.

9. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Om jag inte är heeelt ute och cyklar så är väl original ploprofspännet det med nummer 94522043 ?
    240 pund https://www.cousinsuk.com/catalog/w...-watch-strap-deployment-buckles-clasps#select
    ...billigare än mitt mesiga viklås till iwc:n haha

Själva meshet finns också där för 200 pund (artikelnummer x21261, och sen behövs ju x21917 och x22682 så säg 210pund) :)

Seiko: sorry, har ingen aning om vad som passar olika omegor. Maila honom och fråga. Är ju bara en pinne så borde ju inte vara någon skillnad men vet som sagt inte säkert.

10. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    leben. Snyggt, ta med till nästa träff :)

11. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
Mårtenssons ur Brookfield