• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

24h auktion - BCF

Taxman

Rolex
2-Faktor
Om jag skulle vinna med mitt bud och få en Casio F-91W aka "terroristsklockan" för 440kr får jag ju nästa skämmas. Kom igen å buda nu! :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Fan va nice! Kunde inte riktigt me att jag skulle få klockan så billigt så jag rundade av till 500kr. @Compiss jag PMar adressen och hela kvittot på betalningen (beskar det lite nu för att inte lämna ut min adress offentligt).

Tack för en jättetrevlig auktion och ett strålande initiativ!

image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Ikväll när jag kom hem ifrån jobbet låg det ett litet grönt kuvert och väntade på mig på hallgolvet. Vad kunde det vara?... Slet upp kuvertet och hittade en riktigt fin klocka. Den ser ju helt ny och oanvänd ut! :D

Eftersom det är mörkt som i graven ute nu får bilder vänta tills det åter är ljust.

Stort tack till @Compiss för en jättefin klocka!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Ikväll när jag kom hem ifrån jobbet låg det ett litet grönt kuvert och väntade på mig på hallgolvet. Vad kunde det vara?... Slet upp kuvertet och hittade en riktigt fin klocka. Den ser ju helt ny och oanvänd ut! :D

Eftersom det är mörkt som i graven ute nu får bilder vänta tills det åter är ljust.

Stort tack till @Compiss för en jättefin klocka!
Det klart den var helt ny och oanvänd, kanske glömde nämna det:)
 
Topp