Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

24H BCF-Auktion, Seiko SKN805K2

Diskussion i 'Diskussion' startad av bullen, 20 juli 2016.

1. bullen
    Trådstartare

bullen Bonde

Från:
    Västerås
    Hej!
    Håller på sommarstäda i klocklådan så det har blivit endel sälj/bytes-affärer nu på sistone.
    Tänkte att ett bra sätt att tacka för möjligheten att få annonsera skulle vara en kortare auktion där pengarna går till BCF.
    Vill även passa på att hylla KS för den positiva och trevliga tonen som hålls, väldigt lite pajkastning och personangrepp. Snyggt jobbat!

Klockan som ska ut är alltså dena nätta gröna Seiko på 37mm om jag ej minns fel. Köpt av mej på tratten för ca 500kr, väldigt sparsamt använd. Klockan skickas efter jag sett en skärmdump eller liknande på inbetalningen till BCF. Sista bud kl 15.00 imorgon den 21/7.

Väl mött,
    Olle

image.jpeg

image.jpeg

Savagear114, mackman, Icaras och 5 andra gillar detta.
  2. Desmond_Malone

Desmond_Malone Friends of KS

Från:
    Värmdö
    Grymt!
    Slänger in ett startbud då på 400:-

Savagear114 och bullen gillar detta.
  3. bullen
    Trådstartare

bullen Bonde

Från:
    Västerås
    Savagear114 och Desmond_Malone gillar detta.
  4. Joseph

Joseph Stadsbo

Från:
    Stockholm, Sweden
    500

Savagear114, bullen och Desmond_Malone gillar detta.
  5. bullen
    Trådstartare

bullen Bonde

Från:
    Västerås
    Har varit dålig att bumpa tråden under dagen tyvärr då jag varit bortrest. Men 500kr till BCF iaf, inte illa! Grattis @Joseph!
    Skicka mej ett PM med namn och adress efter att du gjort inbetalningen så lägger jag klockan på lådan.

Joseph, Savagear114 och Desmond_Malone gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield